Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Floor_x schreef:Sok schreef:*gaap..
So what? Die dingen gebeuren wel eens. Ik zit er persoonlijk niet mee dat ze niet kan rijden en ik heb zo'n vermoeden dat haar paarden er ook niet zo mee zittenVakantieeeee!
Yes! Mogen ze misschien een kwartier langer aan de hand grazen of stappen
Sok schreef:Floor_x schreef:Yes! Mogen ze misschien een kwartier langer aan de hand grazen of stappen
Dacht dat die van Anky wel regelmatig gewoon lekker op de wei stonden toch?
En dan nog.. Ik zou liever een kwartiertje langer wandelen dan dat dressuurgebeuren te moeten doen!

Citaat:Mijn sportpaarden staan overigens ook nooit vier uur per dag in de wei, dat zou de sport niet ten goede komen. Ze komen wel vier keer per dag buiten, dat vind ik erg belangrijk. Mijn paarden worden regelmatig uit hun stal gehaald om te ontspannen, om te bewegen zonder ook belast te worden. Daar ligt volgens mij ook de kern: een paard moet niet alleen uit zijn stal gehaald worden om te werken, om te presteren, maar ook om even te kunnen grazen, om lekker te kunnen rennen, et cetera. De sportpaarden die hier niet in de wei worden gezet, worden gelongeerd, mogen grazen aan de hand en worden aan de hand gestapt. Ze kunnen ontspannen zonder dat ze het risico lopen geblesseerd te raken.
Citaat:’s Middags gaan de paarden in de wei. Salinero en Painted Black grazen aan de hand. Voor hen is het risico op blessures opgelopen in de wei te groot.
Cayenne schreef:Floor_x schreef:’s Middags gaan de paarden in de wei. Salinero en Painted Black grazen aan de hand. Voor hen is het risico op blessures opgelopen in de wei te groot.
Salinero staat gewoon in de wei hoor. Painted staat er al jaren niet meer, dus het is wat gedateerde info
Zouden jullie voortaan dergelijke dingetjes via een TeR of PB willen aangeven? Dan weten we er eerder van en kunnen we het nog sneller aanpassen.
[***] schreef:Sjors schreef:Ik heb ook een keer mijn voet gebroken, toen werd er ook geen topic aangemaakt
Ok waarschijnlijk krijg ik nu half bokt over mij heen, maar goed
Hou je mond, Anky is beroemd, jij niet.
Als je niks te zeggen hebt, dan ga je hier maar lekker weg!
![]()
Ik weet ook niet zeker of dit nou wel voorpagina nieuws waardig is, maar in ieder geval hoop ik dat Anky snel mag herstellen.
Edit: voor de duidelijkheid, dit was dus sarcastisch bedoelt voordat iedereen boos word