Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elouisesays schreef:Wie zwijgt stemt toe, zeggen ze.
Relaxed schreef:Elouisesays schreef:Wie zwijgt stemt toe, zeggen ze.
Natuurlijk niet, ze wachten gewoon de rechtzaak af en hebben er misschien wel het volste vertrouwen in! Ze zijn in deze nu gewoon even de wijste en wachten af wat er allemaal uit komt. Dat ze geen juridische stappen nemen tegen Engel, wil niet zeggen dat ze niet een fatsoenlijke verdediging op gaan zetten?
Heleennn schreef:Relaxed schreef:
Natuurlijk niet, ze wachten gewoon de rechtzaak af en hebben er misschien wel het volste vertrouwen in! Ze zijn in deze nu gewoon even de wijste en wachten af wat er allemaal uit komt. Dat ze geen juridische stappen nemen tegen Engel, wil niet zeggen dat ze niet een fatsoenlijke verdediging op gaan zetten?
Mee eens, maar toch: wat Elouisesays zegt is net hetzelfde als wat anderen doen tegenover Lonneke Engel. Hoeveel keer heb ik wel niet zien voorbijkomen "Topmodel heeft weer geld nodig" "Ze verdient vast geen geld meer en wil de Acadamy uitbuiten" enzovoort...
upendo schreef:Blijft bij mij de vraag over waarom Bartels ook gedagvaard is.
Als ik op stal op een paard zou stappen en die tot bloedens toe zou rijden, dan is het toch volledig van de zotte dat de eigenaar mogelijk de eigenaren van de manege ook zou laten dagvaarden?
Wat hebben zij met de hele zaak te maken dan? Is hier toch ook zo?.
Roxxan schreef:Dat kan alleen een dierenarts bepalen. Die moet dan een verklaring maken. Hij kan misschien door anti-dateren ook vaststellen wanneer het ontstaan is. Niet wie het toegebracht heeft!
Elouisesays schreef:Wie zwijgt stemt toe, zeggen ze.
Ik heb teveel vreemde dingen gezien binnen de hippische sport om de familie Bartels op hun blauwe ogen te vertrouwen. Moge het recht zegevieren, en alle betrokken partijen een eerlijk proces krijgen. After all is het paard er helaas niet meer mee geholpen.
Babootje schreef:Roxxan schreef:Dat kan alleen een dierenarts bepalen. Die moet dan een verklaring maken. Hij kan misschien door anti-dateren ook vaststellen wanneer het ontstaan is. Niet wie het toegebracht heeft!
Die verklaring ligt er al. Van de universiteitskliniek in Gent. De DA heeft verklaard dat het niet om recent letsel gaat. Dus niet ontstaan in de paar weken tijd na het ophalen van het paard bij Bartels.
Babootje schreef:Roxxan schreef:Dat kan alleen een dierenarts bepalen. Die moet dan een verklaring maken. Hij kan misschien door anti-dateren ook vaststellen wanneer het ontstaan is. Niet wie het toegebracht heeft!
Die verklaring ligt er al. Van de universiteitskliniek in Gent. De DA heeft verklaard dat het niet om recent letsel gaat. Dus niet ontstaan in de paar weken tijd na het ophalen van het paard bij Bartels.
horseyfries schreef:Weet je dit zeker? Of ga je af op de verklaring van Lonneke?