Shadowfax uit Lord of the Rings overleden [video]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

merrylegs

Re: Shadowfax uit Lord of the Rings overleden [video]

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 10:36

ach nee...wat een band tussen zijn eigenaresse en Blanco die nu verbroken is Y;(
maar 25 jaar is in ieder geval een mooie leeftijd, rust in vrede Blanco, velen zullen aan jou blijven denken!

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:16

Ik denk dat ik het op Facebook al eerder had zien langskomen dat hij gestorven was. Ik wist het in ieder geval al een paar dagen.
Jammer dat het dier gestorven is. Prachtpaard en hele mooie scenes in de films, al ging hij er geregeld voor een flink aantal honderden meters vandoor met de stand-in van Ian McKellen _O- Je zou voor minder, op zo'n prachtige weidse grasvlaktes :D
Maar goed, de films zijn al meer dan 10 jaar oud. De paarden die er toen in meededen zijn dus allemaal tegen de 20 aan denk ik.

Ik vraag me soms af of Viggo nog veel met zijn paarden bezig is sinds LOTR en Hidalgo. Wel gaaf dat hij 'zijn' paarden meenam en uiteraard Asfaloth kocht. Ik herinner me dat die vrouw het geld niet had om op te bieden tegen de mensen van de studio die het dier ook wilden hebben. Vond Viggo niet tof dus kocht hij hem voor haar :P Fantastische vent!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:24

Arme, arme Shadowfax.. Hij was mijn favoriete paard in LOTR :(

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 21:58

Lord of all horses _/-\o_ _/-\o_ r.i.p!

Ik ga direct het hoofdstuk over de horses op de EE even kijken. Wat ik me volgens mij herinner waren er 2 paarden die shadowfax speelde. Blanco was te arrogant oid en werd daardoor alleen voor het plaatje gebruikt en de rijstukken was een andere shadowfax. Ik kan me ook iets herinneren dat de regisseur of iemand van de crew die andere shadowfax gekocht had.

Belin10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 08:19

Ik ben zelf geen fan van lotr maar WAUW.. wat een mooi paard ! Erg ontroerend filmpje ook...