Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hanssen schreef:Dani199764 schreef:Ik volg heel even, ga namelijk naar Barneveld volgendjaar..
Dan raad ik het je echt af. Niks persoonlijks tegen de school en tegen jou. Maar like I sad. Mensen gaan je uitkotsen omdat je jezelf beter vind dan de rest. En uiteindelijk ben je niks. Ik ken dat.
Hanssen schreef:Dani199764 schreef:Ik volg heel even, ga namelijk naar Barneveld volgendjaar..
Dan raad ik het je echt af. Niks persoonlijks tegen de school en tegen jou. Maar like I sad. Mensen gaan je uitkotsen omdat je jezelf beter vind dan de rest. En uiteindelijk ben je niks. Ik ken dat.
Dani199764 schreef:Ik volg heel even, ga namelijk naar Barneveld volgendjaar..
[/quote]lrtj_ schreef:Ieder zijn keuze toch,
Heb je er iets aan? Nee waarschijnlijk niet, is het weg gegooid geld? Jaa waarschijnlijk wel.
Dit zijn de zo genoemde pret opleidingen, ze zijn leuk, maar kosten veel geld en hebt er niks aan.
Wat erg jammer is, want deurne had een hoge naam tot groenhorst en helicon met gelijke kwamen.
Ik denk dat je er niks aan zal hebben en er is inderdaad geen geld in te verdienen.
Maar als oriëntatie optie is hij prima.
abbycootje schreef:Ik zeg niks over dat ik het een goede school vind, heb er zelf ook totaal niks mee . en ben zelf blij dat ik daar niet voor heb gekozen.
maar waar ik hier moeite mee heb is dat iedereen zijn oordeel klaar heeft over de opleiding en commentaar geven op de gene die er wel in verder willen. Ieder zo zijn eigen ding, tuurlijk hoeft niet iedereen hetzelfde te vinden. maar om nou te gaan roepen je hebt er niks aan en er is niks aan te verdienen vind ik onzin.
Dat is wel degelijk zo, ookal is het zeker niet voor iedereen weg gelegd. Maar daar zul je niet achter komen als je het niet probeerd.
Daarna een jaar gewerkt in de paarden en van 2011 tot en met 2013 de opleiding Paraveterinair heeft gedaan.Snipsnap schreef:Al ontzettend veel paarden meisjes afgeraden om een opleiding te doen in de paarden. Ik heb paardehouderij en paardensport gedaan in Zwolle, leuke opleiding maar nu werk ik 16 uur als instructeur op een manege en daarnaast geen werk te vinden in de paarden. Ga een opleiding doen waar je later wat aan hebt, ga eventueel je orun doen omdat eventueel naast je huidige werk te doen maar ga er niet vanuit dat je gemakkelijk fulltime in de paarden kunt werken of dat je er veel geld mee verdient. Ik heb nog elke dag spijt dat ik de opleiding heb gedaan.
Lante schreef:palousha_boy, wat voor werk doe je nu dan?
Net even in je profiel gekeken; wel leuk, wonen in Frankrijk!
ene keer sta ik hout te hakken, andere keer voor iemand een hek plaatsen.
:p
)