Schröder hoopt op een wonder [video]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Schröder hoopt op een wonder [video]

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 21:21

Als ze ergens wel goed met de paarden omgaan is het wel in die Oost landen. Die hebben de beste begeleiding en het beste met de paarden voor.

Sylbana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 22:03

LovesKim schreef:
Weet er iemand waarom ze failliet zijn eigenlijk? Ik heb het namelijk helemaal niet meegekregen hoe en wat, en als je zo'n toppaarden hebt staan vraag ik me af hoe dat dan kan.

dit vroeg ik me ook af idd!
En wat jammer van zo'n paard.. Hopen dat hij in Nederland kan blijven..

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 06:30

Sylbana schreef:
LovesKim schreef:
Weet er iemand waarom ze failliet zijn eigenlijk? Ik heb het namelijk helemaal niet meegekregen hoe en wat, en als je zo'n toppaarden hebt staan vraag ik me af hoe dat dan kan.

dit vroeg ik me ook af idd!
En wat jammer van zo'n paard.. Hopen dat hij in Nederland kan blijven..

Hij had bedrijfsmatig schuld van 700milj. De bedrijven brachten wssl maar 400milj op en hij was prive aansprakelijk. Had op de bank nog 145milj dus moesten ferraris via bva verkocht worden (a dik 2milj) en nu de paarden dan en volgens mij heeft hij ook nog een restaurant dat verkocht moet worden/is verkocht.

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 10:33

Rabobank...dat is toch die bank die nederlandse talenten helpt? Ik zie mogelijkheden!

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 16:39

Al bijna 9 miljoen op London geboden, en de andere paarden mogen er ook wezen hoor kwa hoogte van bedragen.. Ik zou wel zo'n jong paard willen, daar is pas €10.000 op geboden en die zijn waarschijnlijk ook erg belovend in de toekomst.

@ Ashley:

Aah, ik vind het heel erg jammer dat het nu allemaal verkocht moet worden.. Daar gaan de toppers uit de Nederlandse sport =( Vind het echt heel triest om te zien. Maar met die paarden en alle inventaris bij elkaar krijgt ie echt geen 300 miljoen bij elkaar..

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 17:19

Natuurlijk is het jammer van zo'n "collectie" paarden, maar het is wel een beetje van de zotten dat dat allemaal kan/kon op geleend geld (zoals ik het lees).
In een ander topic zei iemand dat ze 40miljoen nog nodig hebben (geen idee hoe zij hierop komt). De bank gaat gewoon zoveel mogelijk kopen in de hoop zo min mogelijk verlies te lijden, dat is niet zo raar opzich. Bedoel de eigenaar had een collectie ferrari's waar je u tegen zegt... (Die inmiddels al verkocht zijn).

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 15:55

Ja, het is ook voor de zotten, maar nu zie je wat er gebeurd als je zoiets doet, nu heeft ie niks meer!