snorkel1986 schreef:Is indd aso maar zie mijn vorige post soms moet je ook uit veiligheid wat doen
Je kan er ook juist de verkeerde reactie mee uitlokken. Je krijgt wat je geeft, als jij aso midden op de weg rijdt. Is diezelfde bestuurder de volgende keer bij een ruiter/menner wellicht ook aso omdat die van mening is dat ruiters/menners zich aso gedragen. Zo krijg je een cirkeltje waar je niet uitkomt. Uit veiligheid ga je gewoon aan de kant en zorg je dat je je paard goed onder controle hebt. Door zulk gedrag gaan andere bestuurders echt niet bewuster om met "ons" je krijgt juist het tegenovergestelde en dus uiteindelijk wordt het helemaal niet veiliger.
Lag een stapel op de manege te koop, maar de dingen verkochten niet, persoon in kwestie vond dat hesje veiliger dan mijn hesje zonder tekst. Het ding is werkelijk waar belachelijk, wil je die tekst van afstand houden kunnen lezen, dan moet je zo'n beetje in de kont van het paard rijden.
dus dan vind ik dat dat wel de manier is als ze tekenen van afremmen vertonen ga ikl ook gelijk weer netjes na de kant