Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Radosny schreef:Alle info staat in m'n topicdegenen die meer info willen kunnen me altijd pb'en
Uit je topic word ik niet veel wijs. Heb je het paard aan diegene geschonken? of heeft ze er geld voor betaald?
Welke afspraken zijn er gemaakt wat betreft eigendom? Vind het een rammelend verhaal.
Jolien87 schreef:Het is maar net op welke toon je het bericht leest.
Cayenne lijkt me niet bepaald een bokker die meteen in de aanval gaat of iemand wel even de les zal lezen. In plaats van dat ze -in tegenstelling tot een groot deel van de bokkers in de topic- meteen haar oordeel klaar heeft staan, stelt ze een aantal vragen die in het bericht van de eigenaresse niet beantwoord staan.
Ik zie niet hoe dit onaardig overkomt.
ThreeFingers schreef:Moet er niet aan denken dat het mij gebeurd.
En ik heb via Facebook het bericht gedeeld!
Ceriadwen schreef:Zodra het paard met iemand anders meegaat, onder welke condities ook, is het paard van die ander en mag die ander ermee doen wat die wil. Zo zit dat nou eenmaal.
Gini schreef:Ceriadwen schreef:Zodra het paard met iemand anders meegaat, onder welke condities ook, is het paard van die ander en mag die ander ermee doen wat die wil. Zo zit dat nou eenmaal.
Niet als er geen schenking of koop geweest is.
Ik mag mijn paard aan iedereen meegeven die langskomt, beest mag met die personen de halve wereld rondreizen, zolang er geen schenking of koop geweest is, blijft dat paard van mij.
Een paard in opfok zetten aan de andere kant van het land (of zelfs in de Eifel) is geen probleem, maar datzelfde paard 20 jaar later op een pensioenadresje zetten is not done en onverantwoordelijk.
I don't get it?