Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pidoro schreef:Het is te gek voor woorden,kijk maar eens op de site van de bva veilingen.
Als je interesse mocht hebben in bv London dan moet je voor je gaat bieden € 250.000 neertellen om mee te mogen doen.
Dat is veel geld.
Al is dit paard het wel waard. (vind ik persoonlijk).
besita schreef:voor de ene wel , voor de andere niet
Itot liep nog dat niveau als 19 jarige ...
Sammyoo schreef:Nooit geweten dat stal Eurocommerce een rusthuis was voor versleten en zieke sportpaarden

gomir schreef:[Ik ben wel heel benieuwd hoe het met de hengsten gaat aflopen die deels in eigendom zijn van andere hengstenhouders. Dat is nog wel een lastige zaak...
kerelec schreef:HeroMy schreef:Tja... ik vind dan de bedragen voor bijv Berlin niet hoog, voor een dekhengst met een internationale springcarriere....
Berlin is al oud, een beetje uitgedekt en sperma is niet super (en dat geloof ik wel bij een oudere hengst)
Jannepauli schreef:Is de heer S. te D. al in aantocht?
Die geeft met gemak miljoenen uit voor paarden waar hij vervolgens weinig mee kan..
kerelec schreef:HeroMy schreef:Tja... ik vind dan de bedragen voor bijv Berlin niet hoog, voor een dekhengst met een internationale springcarriere....
Berlin is al oud, een beetje uitgedekt en sperma is niet super (en dat geloof ik wel bij een oudere hengst)