Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarvanTom schreef:Ik had echt gehoopt dat ze na de eerste inbeslagname veel had geleerd en met een schone lei weer verder ging, maar nee...
Ik hoop nu echt dat de Belgische instantie wat strenger is qua aanpak om herhaling in de toekomst te voorkomen.
Het kan toch niet zo zijn dat de paarden/pony's steeds maar weer opgeladen moeten worden om aan te sterken en dat zij ze daarna weer terug kan krijgen?!?
3timesmom schreef:pfff ik ben van Minderhout maar heb geen idee waar het is.
Wel erg dat zo iemand dan de grens maar oversteekt en gewoon herbegint.
Gelukkig maar dat ze actie ondernomen hebben.
felineepino schreef:Arme paardjes, en dan te bedenken dat het meerendeel daar voor een goede oude dag staat.. Hoop dat ze dit keer niet meer terug mogen, want we weten denk ik allemaal wel dat het dan ergens anders weer van vooraf aan begint..
naam zegt: zij denkt dat zij de enige is die goed voor de paarden kan zorgen.wenny schreef:Ze heeft geen dieren verbod gekregen!
Ze hebben de paarden in beslag genomen en zij heeft ze terug gekregen en zou onder toezicht gesteld worden.
Maar of Nederlandse instantie's dat ook in belgie gaan controleren weet ik natuurlijk niet.
Ik heb uit betrouwbare bron dat ze nu een boerderij zoekt in Nederland of Duitsland.
Dus door gaat ze zeker daar kunnen we vanuit gaan!
Ik weet dit omdat de vrouw in kwestie geen internet heeft en bij andere mensen aan de deur gaat staat ( die ik toevallig ken) om hun computer en internet te gebruiken om boerderijen te zoeken waar ze het zooitje weer voort kan zetten!
Friescentrum schreef:Hallo Pien,
Maak je geen zorgen ze krijgt de dieren nu echt niet meer terug.
Ik zit zelf in België en wat jullie waarschijnlijk niet weten is dat een maand eerder bij deze dame al 10 paarden/pony's in beslag waren genomen.
Bij het niet nakomen van afspraken zijn de overgebleven 26 ook opgehaald.
Het waren er dit keer geen 26 maar 36, die zeker niet terug komen in haar handen.
Ze heeft gezegd hier dat ze bezig was om de dieren weer goed te voeden alleen daar is fourqge voor nodig en dat ontbreekt.
Friescentrum schreef:Hallo Pien,
Maak je geen zorgen ze krijgt de dieren nu echt niet meer terug.
Ik zit zelf in België en wat jullie waarschijnlijk niet weten is dat een maand eerder bij deze dame al 10 paarden/pony's in beslag waren genomen.
Bij het niet nakomen van afspraken zijn de overgebleven 26 ook opgehaald.
Het waren er dit keer geen 26 maar 36, die zeker niet terug komen in haar handen.
Ze heeft gezegd hier dat ze bezig was om de dieren weer goed te voeden alleen daar is fourqge voor nodig en dat ontbreekt.