Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!Wat erg en wat heb ik te doen met alle mensen die het gezien hebben en de familie.Vreselijk!!!
?Op onze manege word dat ook gedaan,staan de kids op te zadelen komen ze dan met de voerkar langs gereden en flikkeren er een volle beker voer in die bak.
Yvettesnippe schreef:Dit komt zeker niet door het voeren ik en mijn klasgenoten organiseerde de wedstrijd er was een pauze ingelast voor het voeren maar dan blijven altijd mensen komen met inrijden. En tevens als een paard schrikt gaat het niet steigeren maar zou het eerder gaan rennen.
Yvank_ schreef:Yvettesnippe schreef:Dit komt zeker niet door het voeren ik en mijn klasgenoten organiseerde de wedstrijd er was een pauze ingelast voor het voeren maar dan blijven altijd mensen komen met inrijden. En tevens als een paard schrikt gaat het niet steigeren maar zou het eerder gaan rennen.
Dat is natuurlijk onzin dat een paard die schrikt altijd gaat rennen.. Ik ken er zoveel die uit angst omhoog komen...
Desondanks denk ik niet dat het voeren de schuld is... Het is vaak een samenloop van omstandigheden.
Wens alle nabestaanden heel veel sterkte...