Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Kwam dit filmpje ook nog tegen, wordt in belicht hoe ze de paarden conditioneren om dus niet te reageren op de testen die afgenomen worden door de inspecteurs.. hyppolyte schreef:Denk dat ze meer bedoelt dat als we het hier niet eens voor elkaar krijgen (in een klein, redelijk ruimdenkend en dierlievend land, in een sector waar niet het grote geld zit), dat het dan is de US helemaal niet gaat lukken (groot, log, narrowminded en in een sector waar nogal wat miljoenen in omgaan).
Het blijft iets barbaars en afschuwelijks om te zien. Kwam dit filmpje ook nog tegen, wordt in belicht hoe ze de paarden conditioneren om dus niet te reageren op de testen die afgenomen worden door de inspecteurs..
Walkin On Broken Glass part2: http://youtu.be/nATtKk4ZnRg
Amaris schreef:Ik wens ze veel succes...
Aangezien we in dit land(je) nog niet eens geregeld krijgen dat het couperen van trekpaarden stopt...
CChanell schreef:hyppolyte schreef:Denk dat ze meer bedoelt dat als we het hier niet eens voor elkaar krijgen (in een klein, redelijk ruimdenkend en dierlievend land, in een sector waar niet het grote geld zit), dat het dan is de US helemaal niet gaat lukken (groot, log, narrowminded en in een sector waar nogal wat miljoenen in omgaan).
Het blijft iets barbaars en afschuwelijks om te zien. Kwam dit filmpje ook nog tegen, wordt in belicht hoe ze de paarden conditioneren om dus niet te reageren op de testen die afgenomen worden door de inspecteurs..
Walkin On Broken Glass part2: http://youtu.be/nATtKk4ZnRg
Ja als je het op die manier bekijkt wel, maar dat kon ik niet uit haar bericht opmaken, het komt erop neer dat de US net zo slecht is....
Filmpje is trouwens echt ziekelijk, die arme arme arme dieren die ooit geboren moesten worden daar...
Jennyj01 schreef:Amaris schreef:Ik wens ze veel succes...
Aangezien we in dit land(je) nog niet eens geregeld krijgen dat het couperen van trekpaarden stopt...
Ho het is niet dat we het niet kunnen regelen. We willen het niet regelen. Anders was er gewoon een duidelijke wet gekomen dat je in dit land geen paarden geboren na een bepaalde datum zonder staart mag bezitten. Den haag heeft maar een halve regeling afgegeven ipv even goed door te pakken.
was het maar zo makkelijk. Thesserd schreef:Ik snap niet dat het zo moeilijk is om dit te stoppen, die idiote schoenen verbieden, boetes uitdelen. Juryleden die zulke paarden hoog plaatsen er uit gooien en het zou goed moeten komen toch...was het maar zo makkelijk.

Thesserd schreef:Ik snap niet dat het zo moeilijk is om dit te stoppen, die idiote schoenen verbieden, boetes uitdelen. Juryleden die zulke paarden hoog plaatsen er uit gooien en het zou goed moeten komen toch...was het maar zo makkelijk.