Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Babootje schreef:@Cemlys: ik ken een situatie waarbij een redelijk onkundige ruiter die een jonge PRE had meegenomen uit Spanje met "alle toeters en bellen" een buitenritje ging maken. Enfin een en ander leidde tot een nogal gevaarlijke situatie waarbij het paard uiteindelijk met een gebroken kaak terug kwam.
lrtj_ schreef:Dit lijkt mij stug,
Ik heb u2 en mischa wel eens aan het werk gezien op youtube en kan alleen beamen dat dit zeer vriendelijk ging.
Zo een beschuldiging is niet niks, ik kan er niet meer van maken dat het mij onmogelijk lijkt. Ze zouden hun goede naam echt niet op het spel zetten.
Raar dat mensen achter hun computer al kunnen vertellen dat Bartels niks verkeerds heeft gedaan. Het bewijs is er blijkbaar en dus afwachten wat er uit deze zaak komt, daar zou men meer waarde aan moeten hechten. Babootje schreef:Stephan Wensing (paardenadvocaat) begint niet aan een kansloze zaak schat ik zo in.
meabe schreef:Ik maak uit de reacties wel op dat de meeste mensen echt geen flauw benul hebben wat er gebeurd wanneer de deuren gesloten zijn op sommige stallenRaar dat mensen achter hun computer al kunnen vertellen dat Bartels niks verkeerds heeft gedaan. Het bewijs is er blijkbaar en dus afwachten wat er uit deze zaak komt, daar zou men meer waarde aan moeten hechten.