Cayenne schreef:
kak
maar ze zijn zelf schuldeiser beetje water bij de wijn moeten ze maar gewoon doen..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Nicole schreef:kak![]()
maar ze zijn zelf schuldeiser beetje water bij de wijn moeten ze maar gewoon doen..
Als schuldeiser water bij de wijn doen? Vind je dat realistisch?
ankie2013 schreef:Mijn god voor dergelijke paarden valt toch wel een nieuwe baas te vinden zonder BVA veiling? Volgens mij gegadigden genoeg voor dergelijke topklasse. Maar idd denk dat de meesten wel naar t buitenland verhuizen... helaas.
janderegelaa schreef:Het is niet alleen deze stal die verkocht moet worden en als alles afgewikkeld is blijft er nog steeds een enorm gat wat de Rabobank als verlies weg moet schrijven. Verlies betekent minder belasting betalen dus wij krijgen allemaal de rekening. Gewoon verkopen die handel tegen de hoogst mogelijke prijs.
ukje schreef:janderegelaa schreef:Het is niet alleen deze stal die verkocht moet worden en als alles afgewikkeld is blijft er nog steeds een enorm gat wat de Rabobank als verlies weg moet schrijven. Verlies betekent minder belasting betalen dus wij krijgen allemaal de rekening. Gewoon verkopen die handel tegen de hoogst mogelijke prijs.
Volgens mij bedoel je meer belasting betalen? in de vorm van minder rente op je spaarrekening.
Want de spaarders bij de Rabobank, gaan voor de verliezen opdraaien.
Hoe zonde ook dat de paarden zeer waarschijnlijk naar het buitenland vertrekken.
karijn schreef:Dan gaan wij meer rente betalen op onze leningen bij de Rabo.
Je hoopt zo dat een paard als Londen onder Gerco kan blijven maar business is business.
En De Rabobank is echt niet de enige schuldeiser maar in dit geval wel de eerste...
Dees schreef:Het keurpredikaat krijgen hengsten niet zomaar, besita.
Dan moeten er wel meerdere mensen overtuigd zijn van de kwaliteiten.
Dat jij er persoonlijk verder niets aan vindt, is niets meer dan een kwestie van (jouw persoonlijke) smaak. Voor wat die waard is...