) zodat ik altijd een foto kan maken van een auto die iets belachelijks doet. Heb ik al meerdere malen gedaan. Er rijden echt gekken op de weg... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) zodat ik altijd een foto kan maken van een auto die iets belachelijks doet. Heb ik al meerdere malen gedaan. Er rijden echt gekken op de weg... Jolliegirl schreef:IHN schreef:Jolliegirl, met een trailer mag je maar 80, met een vrachtwagen ook, maar als ie dus iets sneller rijdt haalt ie je in...daar hoef je dus niet te zacht voor te rijden.
Met een trailer mag je 90, en hoor je dit ook te rijden voor de verkeersdoorstroming.
Vrachtwagens rijden gemiddeld 86...
Dus ja.. als jij 80 rijd met je trailer.. dan vind ik het niet raar dat je ingehaald word door een vrachtwagen.
Dat ie vervolgens afsnijd is natuurlijk niet normaal...
chamion schreef:Dat afsnijden komt waarschijnlijk omdat hij slecht kan zien of hij er al langs is. Daarom zie je vaak dat er met groot licht seinen worden gegeven als de 1 vrachtwagen de ander heeft ingehaald. De bestuurder uit de eerste vrachtwagen ziet dit en gooit gelijk zijn wagen naar rechts om het verkeer achter hem zo min mogelijk op te houden. Hij had het dus waarschijnlijk verkeerd ingeschat. Gebeurd vrienden van mij namelijk wel vaker als ze een trailer inhalen met hun wagens. Zeker bij tankwagens of vloeistofwagens.
Ontopic: ik blijf het een vreemd verhaal vinden. Zal vast wel wat vooraf gespeeld hebben.
imol schreef:Sammie schreef:http://www.omroepgelderland.nl/ / http://www.bokt.nl
Een paard heeft woensdag verwondingen opgelopen bij een verkeersruzie op de A2 bij Velddriel. Een 41-jarige man uit Zaltbommel is aangehouden. Hij wordt verdacht van poging tot doodslag en overtreding van de Wegenverkeerswet.
Volgens de politie ontstond er rond 16.00 uur irritatie tussen twee automobilisten, onder wie de 41-jarige. Hun auto's raakten elkaar, waarna een derde auto met een paardentrailer werd geraakt. Geen van de inzittenden raakten gewond. Door de aanrijding liep het paard in de trailer verwondingen op. De politie is op zoek naar getuigen.
De politie wil graag in contact komen met mensen die menen wat gezien te hebben.
Wij werden laatst bijna de vangrail ingedrukt door een vrachtwagenchauffeur terwijl we net een jong paard hadden opgehaald. Het gebeurde nog bewust ook, hij bleef heel strak naast ons hangen echt niet te geloven. Heb de politie nog gebeld en het kenteken doorgegeven maar die zullen er wel weer niets mee gedaan hebben. Dit had echt zo ontzettend verkeerd af kunnen lopen. We hadden ook nog twee kinderen in de auto niet te geloven wat een gekken lopen en rijden er toch rond op deze aardbol.
imol schreef:Sammie schreef:http://www.omroepgelderland.nl/ / http://www.bokt.nl
Een paard heeft woensdag verwondingen opgelopen bij een verkeersruzie op de A2 bij Velddriel. Een 41-jarige man uit Zaltbommel is aangehouden. Hij wordt verdacht van poging tot doodslag en overtreding van de Wegenverkeerswet.
Volgens de politie ontstond er rond 16.00 uur irritatie tussen twee automobilisten, onder wie de 41-jarige. Hun auto's raakten elkaar, waarna een derde auto met een paardentrailer werd geraakt. Geen van de inzittenden raakten gewond. Door de aanrijding liep het paard in de trailer verwondingen op. De politie is op zoek naar getuigen.
De politie wil graag in contact komen met mensen die menen wat gezien te hebben.
Wij werden laatst bijna de vangrail ingedrukt door een vrachtwagenchauffeur terwijl we net een jong paard hadden opgehaald. Het gebeurde nog bewust ook, hij bleef heel strak naast ons hangen echt niet te geloven. Heb de politie nog gebeld en het kenteken doorgegeven maar die zullen er wel weer niets mee gedaan hebben. Dit had echt zo ontzettend verkeerd af kunnen lopen. We hadden ook nog twee kinderen in de auto niet te geloven wat een gekken lopen en rijden er toch rond op deze aardbol.

ilaan schreef:imol schreef:Wij werden laatst bijna de vangrail ingedrukt door een vrachtwagenchauffeur terwijl we net een jong paard hadden opgehaald. Het gebeurde nog bewust ook, hij bleef heel strak naast ons hangen echt niet te geloven. Heb de politie nog gebeld en het kenteken doorgegeven maar die zullen er wel weer niets mee gedaan hebben. Dit had echt zo ontzettend verkeerd af kunnen lopen. We hadden ook nog twee kinderen in de auto niet te geloven wat een gekken lopen en rijden er toch rond op deze aardbol.
Nou ik zit in dat wereldje en vaak gebeuren dit soort dingen door de fouten van de automobilisten. Niet dat ik denk dat jullie een fout maakten maar 9 vd 10 keer weten automobilisten niet wat zo iemand ziet of wst ze fout doen. Dus miaachien handig eens een weekje mee te gaan zodat je het begrijpt
edit; chauffeurs moeten soms dir aso houding aannemen omdat automobilisten hun er vaak nirt tussen laten en in de dooie hoek gaan rijden etc.
Voor iedereen met commentaar; ga eens fijn een week mee en ervaar alle frustraties van de chauffeur over de rare en aso acties van de automobilisten.