Southampton: paard geslacht en in zakken achtergelaten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

geerke

Re: Southampton: paard geslacht en in zakken achtergelaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 21:33

het zinnetje....'het is niet goedkoop om een paard op te laten halen' zegt toch genoeg lijkt mij.
Maak inslapen goedkoop en ook de ophaaldienst.Zal veel paardenleed schelen denk ik.

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 23:19

Vind het wel raar om het dier dan zo te dumpen. Als hij de resten ergens had begraven ,had er nooit een haan naar gekraaid. Vorig jaar zijn er in NL zakken met dode cavia's gevonden ook zoiets. begraaf ze dan als je er vanaf moet. Ik vind het vreselijk dat mensen dieren zoiets aandoen, en dan ook nog de mensen die zoiets vinden.

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 09:03

Zal wel weer een tinker geweest zijn zo aan de beschrijving te zien. Misschien heeft het er ook mee te maken dat er een groot overschot is aan tinkers in Engeland op het moment.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 21:23

pillow schreef:
Vind het wel raar om het dier dan zo te dumpen. Als hij de resten ergens had begraven ,had er nooit een haan naar gekraaid. Vorig jaar zijn er in NL zakken met dode cavia's gevonden ook zoiets. begraaf ze dan als je er vanaf moet. Ik vind het vreselijk dat mensen dieren zoiets aandoen, en dan ook nog de mensen die zoiets vinden.

ik heb het vermoeden dat een gat voor een cavia sneller gegraven is dan een gat voor een paard?

Lauraa12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 21:26

ook al is er een overschot... dit doe je toch niet..

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 22:17

geerke schreef:
pillow schreef:

ik heb het vermoeden dat een gat voor een cavia sneller gegraven is dan een gat voor een paard?

het waren heel veel cavia's