Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

FriesWytske schreef:En ook hier zijn de speculaties aan de gang.
Als de hengstenhouder hier weet van zou hebben en mee hebben gedaan met wat jullie nu speculeren. Gooit hij zijn eigen glazen in. En denk dus dat hij dat echt niet gaat doen bij een goed lopend bedrijf. Want dan kan hij zijn deuren wel sluiten.

FriesWytske schreef:Zo wordt er hier door een paar gespeculeerd. Lees maar eens goed.

cam schreef:FriesWytske schreef:Zo wordt er hier door een paar gespeculeerd. Lees maar eens goed.
Nou ik heb het topic nog een keer of twee door genomen, maar nergens staat dat we denken dat de hengstehouder heeft mee gewerkt.
Alleen maar dat we vragen hebben bij het verhaal van gestolen.
Ik denk dat de hengstehouder idd denkt dat het paard is gestolen, maar ik vraag me af of de eigenaar van het paard dat ook denkt.

Cassidy schreef:Een hengstenhouderij heeft heel veel paarden die veel geld waard zijn op stal staan. Waarom is alleen deze Fries gestolen en andere Hengsten niet? En is het niet toevallig dat de eigenaar financiele problemen heeft en alleen zijn dier "ontvreemd" is?
Dribbel schreef:Cayenne schreef:Ik heb de hengstenhouder gesproken en hij was er echt kapot van.
Weet hij wat er gebeurd is. Als in: hoe is de hengst gestolen?