misterA schreef:Suzanne, geen enkel probleem om echt goede paarden ergens onder te brengen, ze staan in de rij hoor!
Natuurlijk. Maar je moet als eigenaar ook wel een goed gevoel hebben bij degene die jouw hengst onder zijn hoede neemt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
misterA schreef:Kajanus schreef:Wat een onzin allemaal, Tom heeft gewoon de pech dat hij zijn paarden zo goed opleidt dat Anky ze graag wil hebben, want Anky is denk ik best zinnig wat paarden aangaat en het moet goed voelen anders begint ze er niet aan... en van WW snap ik het ook de fokkers willen hem zien en vanuit Belgie is het gewoon een stuk lastiger.. daarbij heeft hij er nog twee van Adri staan en als Tom echt niet zoubevallen dan haal je alles weg dus lekker gemiep hier weer..
Kajanus, , je slaat de spijker op de kop!
s0173957 schreef:lienbono schreef:Spijtig dat de meeste Nederlanders denken dat ons niveau in België zo slecht is..
En spijtig voor Tom, is echt een goede ruiter.
Internationaal stellen we niet vele voor, daar moeten we eerlijk in zijn.
Maar regionaal en nationaal zouden er heel veel van het niveau verschieten
bliver schreef:Waarom startte hij dan niet in nederland. Er zijn meer subtop ruiters die in Belgie wonen en in Nederland starten. Ik denk dat er meer achter zit, maar daar komen we toch niet achter.
sympie schreef:xAnthea schreef:Ik woon zelf in Belgie en ik vind Belgie qua dressuur 3x niks.
Vraag me ook af waarom hij niet start in NL...
ga jij wel eens naar nationale concoursen?