Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roweentje89 schreef:Er zijn genoeg paarden die van ruiters wisselen en die wel gewoon nog in de (internationale) wedstrijdring verschijnen, zonder compleet uit de picture te verdwijnen.
FloortjeM schreef:Roweentje89 schreef:Er zijn genoeg paarden die van ruiters wisselen en die wel gewoon nog in de (internationale) wedstrijdring verschijnen, zonder compleet uit de picture te verdwijnen.
ja? Werkelijk? in de dressuur toch vaker niet dan wel, hoor, naar mijn bescheiden mening. Noem er eens een paar die onder verschillende ruiters op de grote podia voor de prijzen hebben meegedaan.
on topic: super dat ze zo'n fijne rentree hebben gemaakt. En over Uranium: Lynne is nog geen twee maanden geleden bevallen. Ze heeft haar debuut al wel weer op de agenda staan, maar intussen haalt Laurens er toch een mooie score mee
Cowgirl schreef:ik vind dat moderators alle Totilas berichten in dit topic weg moeten halen.
Ik hoop voor Mattias dat hij nu een geschikt paard heeft.

Amandavd schreef:Cowgirl schreef:ik vind dat moderators alle Totilas berichten in dit topic weg moeten halen.
Ik hoop voor Mattias dat hij nu een geschikt paard heeft.
Ja dus? Ik vind zoveel. Gebeurt ook niks mee.
Is toch niet raar dat mensen daarover beginnen? Een tijd terug blies de heer Rath nog zo hoog van de toren, maar hoogmoed komt voor de val he.
Cowgirl schreef:Amandavd schreef:]
Ja dus? Ik vind zoveel. Gebeurt ook niks mee.
Is toch niet raar dat mensen daarover beginnen? Een tijd terug blies de heer Rath nog zo hoog van de toren, maar hoogmoed komt voor de val he.
Mensen beginnen er ALTIJD over. Die naam hoeft maar te vallen en hoppa 10 pagina's hetzelfde geleuter wat al duurt sinds de verkoop. Ja ik heb er ook wel een mee gedaan en heb er nog steeds mijn mening over maar soms word het ook wel eens tijd om verder te kijken en niet alleen maar achterom en oude koeien uit de sloot te halen.
Amandavd schreef:Ja dus? Ik vind zoveel. Gebeurt ook niks mee.
bulck schreef:FloortjeM schreef:ja? Werkelijk? in de dressuur toch vaker niet dan wel, hoor, naar mijn bescheiden mening. Noem er eens een paar die onder verschillende ruiters op de grote podia voor de prijzen hebben meegedaan.
-Euhm bvb Damon Hill, om er nu snel eentje te noemen.
-Totilas was ook een voorbeeld.
-Romanov (intussen 3 ruiters op GP niveau)
-Die ene zwarte (ojay ?? wil de naam kwijt zijn)bij Van Baalen (en op die stal heb je wel meerdere denk aan Roman Nature, Power and paint, inspeckteur)
-Painted Black etc
En die kan ik dan ter plekke verzinnen.
Volgens mij zien/teren mensen liever op de pech/ongeluk van een ander dan goede zaken te zien/herkennen.