Fransje_70 schreef:O wat makkelijk getypt allemaal, breng ze naar het slachthuis, laat ze afmaken, laat ze het daar maar zelf uitzoeken. Totdat je er midden inzit en al die levende lijken ziet staan.
Misschien worden er niet altijd verstandige keuzes gemaakt door de stichting gemaakt, maar ik denk dat ik zelf kostmisselijk zou worden van alle ellende die je daar tegenkomt. Vanuit hieruit wat brullen is echt heel makkelijk.
ja, zeker word je kotsmisselijk van wat er daar gebeurt, maar als stichting moet je toch realistisch genoeg zijn en blijven om te zien wat wel en niet kan.
Leuk en aardig, maar sommige 'herplaatsers' worden al een half jaar al dan niet langer aangeboden.
Als de boodschap (er is vanuit hier geen interesse) dan nog niet duidelijk is om te minderen met aanvoer voor er afvoer is geweest denk ik dat het wel zo eerlijk is om naar jezelf en je donateurs toe te zeggen dat er schaalverkleining plaats zal moeten vinden.
Vind het ook een vaag verhaal dat er donateurs zijn voor de paarden die daar staan en blijven en die prima in orde zijn... Zet die dieren ook gewoon ter adoptie op.

!