Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amethyst_ schreef:Dat ze uit het land ontsnapten? Het land ligt achter het werkelijke manegeterrein en is vanuit het gebouw niet te zien... Dus kan makkelijk gebeurd zijn zonder dat medewerkers iets gezien hebben
Hamont schreef:Hahaha! Inderdaad, naar de Country Fair Hoeve gaan, het enige weiland waar mijn paard nog nooit uit is gesprongen
kan ik Mish daar binnenkort met een veilig gevoel achterlaten.StheBestMT schreef:Amethyst_ schreef:Dat ze uit het land ontsnapten? Het land ligt achter het werkelijke manegeterrein en is vanuit het gebouw niet te zien... Dus kan makkelijk gebeurd zijn zonder dat medewerkers iets gezien hebben
Ja dat weet ik idd, maar zou er dan echt niemand buiten zin geweest/iets gehoord hebben oid ?

Jolien87 schreef:Hoe ze zo netjes over het pad zijn blijven lopen is een raadsel, ze komen namelijk nooit op dat stuk. De buitenritten worden altijd aan de andere kant van de manege gereden.

Blij dat het goed afgelopen is! Jolien87 schreef:Ik sluit me bij Amethyst aan. Hier namelijk ook iemand die dagelijks op de Haerst komt.
Het zit als volgt:
De zomerweilandjes zijn momenteel niet afgerasterd. waarschijnlijk is het draad tussen het winter- en zomerstuk geknapt waardoor ze via de zomerweilandjes het fietspad op zijn gelopen.
Hoe ze zo netjes over het pad zijn blijven lopen is een raadsel, ze komen namelijk nooit op dat stuk. De buitenritten worden altijd aan de andere kant van de manege gereden.
Maar laten we maar blij zijn dat het zo is afgelopen. Het hadden er ook veel meer kunnen wezen.
Stelletjes donderstralen.
Ik kwam afgelopen zomer regelmatig helpen op de hearst, ik rijd namelijk één van de pony's van Ton die bij hem thuis staan:j Amethyst_ schreef:Dat ze uit het land ontsnapten? Het land ligt achter het werkelijke manegeterrein en is vanuit het gebouw niet te zien... Dus kan makkelijk gebeurd zijn zonder dat medewerkers iets gezien hebben
maroescha schreef:Amethyst_ schreef:Dat ze uit het land ontsnapten? Het land ligt achter het werkelijke manegeterrein en is vanuit het gebouw niet te zien... Dus kan makkelijk gebeurd zijn zonder dat medewerkers iets gezien hebben
Denk niet dat ze op het achter stuk stonden. Gewoon op de plek achter de buiten bakken. Dat kun je vanuit het gebouw wel zien. Maar overdag loopt bijna iedereen bij de stallen en dan zie je het natuurlijk niet.