Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:Laat ze lekker die medicatie op pedofielen of kinderpakkers testen!
Zijn ze nog nuttig voor de maatschappij...ipv alleen maar geld afhandig maken door die oh zo top verzorging in de gevangenis waar ze alles hebben wat hun hartje begeert zowat...
ilaan schreef:lucky_olleke schreef:ik vind het raar dat mensen dieren gebruiken om dingen te testen, ik zou zeggen: doe het lekker bij jezelf~
Mag hopen dat jij dan geen make-up en medicijnen gebruikt
Champie_Me schreef:En niks waarbij op de verpakking staat 'verpakt onder beschermende atmosfeer' denk dan bijvoorbeeld aan kant en klare gesneden groente en chips
Ibbel schreef:Mist schreef:Vorig jaar heeft een van mijn aidskatten meegedaan aan een klinische trial voor een nieuwe virusremmer. Zit mijn kat in deze getallen ? ik haal het niet uit de tekst.
Klinisch onderzoek met een experimenteel medicijn is idd ook 'proefdier'. Net als bij mensen je dan 'proefpersoon' bent.
Ibbel schreef:Champie_Me schreef:En niks waarbij op de verpakking staat 'verpakt onder beschermende atmosfeer' denk dan bijvoorbeeld aan kant en klare gesneden groente en chips
Denk jij dat pure stikstof getest is op proefdieren? 'Beschermende atmosfeer' is stikstof. Of, simpel gezegd, lucht zonder zuurstof. En zonder zuurstof groeien er geen schimmels en bacteriën. Geheimzinniger is die 'beschermende atmosfeer' niet hoor.