Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roosch schreef:Ooooh nee, de Biancaboekjes.. Als ik er nu een stapel voor m'n neus krijg verslind ik ze nog steeds. Toch eens kijken of ik er nog wat op de kop kan tikken.
Wat een heerlijke boeken waren dat zeg. Jammer dat er een eind gekomen is aan deze mooie reeks.
mingming schreef:lucifertje schreef:Ahhh nee, wat jammer! Ik heb die boekjes echt versleten. Heb de hele reeks nog thuis in de boekenkast staan. Zelfs van de week een zin-om-Bianca-te-lezen aanval gehad.
Jammer dat het met dit deel stopt, had liever een meer gesloten einde gehad. Ook dat Bianca een liefde vind
![]()
Ik heb het laatset deel nog niet gelezen, ze vind geen liefde?![]()
en ze verliest haar grootste liefde.. Of verklap ik nou teveel?sandorra schreef:Jammer......ik heb de serie nog niet compleet mocht er een bokker zijn met boekjes te koop dan hoor ik het graag

Annemiek80 schreef:- Nog nooit dressuur gereden maar wel even een piaffe eruit rijden
Het was ook wel een topdressuurpaard he, wat later naar een topamazone gingEnne het ging spontaan haha.
- Ruiter voor paard valt uit (geen idee meer waarom), ach Bianca rijdt de Olympische spelen ('92 Barcelona) wel even voor hem..
Ruiter was neer geslagen door een ander team
Gewoon lekker penny boekjes, maar wel met variatie!