Vrouw op paard rijdt supermarkt binnen [video]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 16:07

Ik vind het op zich wel leuk bedacht hoor, maar het blijft heel onverantwoordelijk. Dat paard had kunnen schrikken en je ziet hoe glad die vloer is. Erg dom van die vrouw.

Anoniem

Re: Vrouw op paard rijdt supermarkt binnen [video]

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 16:09

Denk niet dat het paard hier een trauma van op heeft gelopen 'omdat het paard er de humor niet van in ziet'... Nee, de dressuur of springsport, dat zullen ze allemaal ontzettend grappig vinden :+

Ach, paard heeft een "raar" uitje gehad, is blijkbaar erg mak, eigenaar heeft een goeie stunt neergezet, en over een week lachen ze er met z'n allen om hoor in de supermarkt..

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 16:10

Wat een trut. Niet om te lachen, onverantwoordelijk. Bovendien kan de supermarkt ook nog eens in de problemen komen: tegels beschadigd door de ijzers, dieren in een supermarkt wat verboden is. En dan heb ik het nog niet eens over het risico wat ze neemt wat betreft dat paard. Ik hoop dat ze een héle hoge boete krijgt.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 16:11

Kitty1985 schreef:
Ongelooflijk wat een idiote actie.

Hoop dat ze een flinke straf krijgt.

Ben je toch niet goed bij je hoofd, dieren hebben niets te zoeken in de supermarkt ook niet voor de lol.

Je zou maar doodsbang zijn voor paarden, denk je rustig je boodschappen te kunnen doen, komt er zo'n idioot met een paard de winkel in....

Of zwaar allergisch...

Dit vind ik wel een heel rare reden. Mag ik dan ook niet meer met mijn hond de deur uit omdat iemand om de hoek doodsbang is van honden?
Denk echt dat het allemaal wel meevalt, als je zo'n paard hebt dat nergens van opkijkt zou dit niet raarder moeten zijn dan door een woonwijk rijden of over een wedstrijdterrein.
Nu ik dit tik: goeie schriktraining voor dit paard :j

@chocobroodje: dat is wel echt heel erg cool!

Bamorka

Afgezien van de ijzers vind ik het een geweldige actie! :D

Ze kent het paard zelf het beste en weet heust wel hoever ze met het dier kan gaan.
Zijn zoals altijd weer een paar die de humor er niet van in kunnen zien, erg jammer!

Giolli
Zeg maar Ber!

Misschien heeft ze eerst wel gekeken of er een bordje stond met: "Verboden naar binnen te rijden met je paard." ? :D

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 16:13

Wat een lefgozer! Respect haha.
Op de ijzers na dan, dat is wel een beetje griezelig. Maargoed, ze is nog geen 2 minuten binnengeweest en het is goed afgelopen. Te grappig :D

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 16:13

Om hygiënische redenen mogen dieren ook niet mee de winkel in. Zal je maar een een hoop paardenharen in je bloemkool vinden.
Maar moest er wel om lachen, weet niet wat ik had gedaan als ik een paard de winkel in zag wandelen..

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 16:17

emma525 schreef:
Om hygiënische redenen mogen dieren ook niet mee de winkel in. Zal je maar een een hoop paardenharen in je bloemkool vinden.
Maar moest er wel om lachen, weet niet wat ik had gedaan als ik een paard de winkel in zag wandelen..

Ik vind hygiene altijd zo'n stomme rede om dieren te weren uit een winkel. Net of mensen zo schoon zijn :') en wat dacht je van de winkelwagentje en winkelmandjes. Daar gruwel je van als je weet hoeveel bacteriën daar wel niet op zitten.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 16:19

emma525 schreef:

Nou, mag toch hopen dat je je bloemkool wast voor je hem kookt. Moet er ook niet aan denken dat anderen al met hun vieze vingers aan hebben gezeten, je weet niet wie wel of niet zijn handen wast na het poepen om het even lomp te zeggen. :=
Naar mijn weten mogen bij ons in de supermarkt alleen honden niet naar binnen, al is dat misschien omdat ze niet bepaald rekenen op iemand die zijn paard meeneemt.

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 16:25

chocobroodje schreef:
Hahaha, zo ben ik ooit met een jaarling hengst in de plaatselijke dierenwinkel geweest. Je mocht gratis met je huisdier op de foto, en na 2x gevraagd te hebben of ik mocht komen en 2x ja werd geantwoord ben ik de pony gaan halen. Het is een prachtige foto geworden met een blauwe achtergrond :j Uitvergroting hangt nog steeds bijmoeder thuis in de woonkamer :D

Haha geweldig! _O-

Het wordt er ook steeds gekker. En dit voor een 'spelletje'? Pff

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 16:28

Dit vindt ik gewoon echt onbeschoft !
Straks gaat dat paard daar mesten, lekker hygiënisch bij al die etenswaren.
Zoiezo is het ook hardstikke gevaarlijk.
Terecht dat de supermarkt een aanklacht heeft in gediend.

Liamssfork

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 16:29

Bizar! En ook nog eens verschrikkelijk gevaarlijk en dom. Ze had met paard en al keihard onderuit kunnen gaan met alle gevolgen van dien en dan nog niet gesproken over de andere dingen die hadden kunnen gebeuren. Maaaaar.. Omdat het goed is afgelopen kan ik er toch wel een beetje om grinniken, hoop alleen niet dat het een hype wordt en mensen dit gaan kopieëren (met paard).

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 16:35

Moest stiekem lachen wat een stunt maar inderdaad onverantwoord en onhygiënisch :n

DeEenhoorn

RusselNuwell schreef:
DeEenhoorn schreef:
:oo Zegt ze ook nog dat het paard heel mak is! paarden blijven dieren die kunnen schrikken..

Ach, ik zou het niet zo snel doen, maar mijn paard zou er ook niet van schrikken hoor. Denk dat veel ruiters wel weten hoe ver ze met hun paard kunnen gaan.
Leuke grap, was nog mooier geweest als ze netjes te paard zou gaan betalen. Jammer dat niet is nagedacht over dat het te glad was voor het paard.

maar een supermarkt ziet een paard ook niet dagelijks, en er kunnen kabouters tussen de producten zitten, zodat ze eventueel binnenlopende paarden kunnen laten schrikken _O-

Lusitana

Als ik er bij was geweest had ze echt niet binnen gekomen.
De boktcensuur laat niet toe dat ik schrijf wat ik van haar vindt.

Wel weer te waarderen dat ze frisdrank pakte en geen alcohol.
Maar had ze een stokpaardje gebruikt, was het in mijn ogen geiniger.

IHN

heel stiekem moest ik er wel om lachen...maar eigenlijk is het natuurlijk ronduit asociaal..

je rijdt een supermarkt in (en wat als het paard wel uitgegleden was en er een kleuter net voor stond? Of paard was toch geschrokken en door de stellingen gegaan, of idd iemand die doodsbang is voor paarden..en nee de vergelijking met hond gaat niet op..op straat hou je er rekening mee, in de supermarkt niet). Betaald nieteens even voor je drinken (is gewoon diefstal, hoor). En neemt het risico dat de supermarkt beschadigt raakt en overigens ook klanten gewond raken. Daarbij is het huisvredebreuk, want er is haar verzocht te vertrekken wat ze dus niet doet...normaliter wordt dat niet getolereerd, maar nu moet het maar want het is grappig. Maar ja.....ik vraag me wel vaker af waar het heenmoet...en maar mekkeren dat we het zo slecht hebben, maar zolang men tijd heeft voor dit soort ongein valt dat wel mee. Ook dat soort fb spelletjes waar je op je status oet zetten dat je een aap adopteert, of zwanger bent...halloo!!!! Zulk dom schapengedrag van mensen.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 16:43

Was ook heel apart :j Heb nog netjes in de winkel op mijn beurt gewacht _O- Pony (was net 1 jaar geworden welsh hengstje) stond keurig aan het touwtje te wachten alsof we het dagelijks deden. Moet wel zeggen ik was toen 16 en een stuk makkelijker met dat soort dingen ;) Maar 17 jaar later is het nog steeds een leuk verhaal met een geweldige foto :+:

Magrathea schreef:
@chocobroodje: dat is wel echt heel erg cool!

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 16:54

Belachelijk en schandalig vooral haar brutale houding richting de beveiliging. Je ziet het paard gewoon glijden. Wat als het paard flink was uitgegleden of geschrokken was van een gillend kind bijv?

Ik hoop echt dat ze een hoge boete krijgt. Ook voor diefstal trouwens .... heb haar niet af zien rekenen... Kan hier echt de humor niet van in zien :n

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 16:56

Wat een typische en voorspelbare bokt reacties weer.
Ik zie niets bijzonders aan het dier van hevige protest ofzo, vind het dier zelfs poepie braaf naar omstandigheden.

Ze heeft zelfs netjes een cap op. Leuk paard een mooie rijlaarzen. Wel iets gladde vloer, ik zal het niet doen maar vind het wel comisch

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 16:57

Ooh wat een arrogant brutaal kind, ik wist t wel, had dr als beveiliging vriendelijk verzocht de supermarkt te verlaten anders had k dr persoonlijk van t paard getrokken en haar de deur uit gekickt.
Zie de humor er ook niet van in en snap ook niet helemaal waarom dit bij voorpagina nieuws staat.
Paard is ooh zo mak maar ziet er toch niet heel mak en vrolijk en blij uit als ze de winkel in komen..
Raar kind

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 17:02

MiniLoe schreef:
Wat een typische en voorspelbare bokt reacties weer.

Dat schrijf je ook alleen omdat het niet jouw mening is. Maar feit is, het is onverantwoordelijk tegenover het paard, de supermarkt en de mensen in de supermarkt en ongelofelijk asociaal. Moet "bokt" maar alles leuk vinden wat er met paarden gedaan wordt? Ook al is het tegen de wet, tegen de regels, asociaal, mensen in gevaar brengend, etc etc?

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 17:08

Ik vind het ook enorm egoïstisch. Paard zie je inderdaad glijden over de tegels die niet bedoeld zijn voor paardenhoeven. Alles over hebben voor het maken van zo'n filmpje en schijt hebben aan de regels en iemand eigendommen vind ik echt niet kunnen en niet grappig.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 17:10

Bah bah bah :n

Lekker smerig zo'n groot dier bij de voedingswaar. Je zou maar allergisch zijn, of bang voor paarden. Nee, ik vind dit ronduit asociaal.

Paard zou maar poepen, wegglijden, schop geven etc. Te groot risico.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 17:11

Oke, het filmpje is erg grappig om te zien. Grappig ook dat dat paard echt heel relaxed is, niet echt omkijkt etc. Maar inderdaad, de vloer is wel een beetje erg glad zo te zien.

Maar behalve dat vind ik het wel echt ontzettend smerig dat er een paard in de supermarkt is. BAH!