Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kitty1985 schreef:Ongelooflijk wat een idiote actie.
Hoop dat ze een flinke straf krijgt.
Ben je toch niet goed bij je hoofd, dieren hebben niets te zoeken in de supermarkt ook niet voor de lol.
Je zou maar doodsbang zijn voor paarden, denk je rustig je boodschappen te kunnen doen, komt er zo'n idioot met een paard de winkel in....
Of zwaar allergisch...
emma525 schreef:Om hygiënische redenen mogen dieren ook niet mee de winkel in. Zal je maar een een hoop paardenharen in je bloemkool vinden.
Maar moest er wel om lachen, weet niet wat ik had gedaan als ik een paard de winkel in zag wandelen..
en wat dacht je van de winkelwagentje en winkelmandjes. Daar gruwel je van als je weet hoeveel bacteriën daar wel niet op zitten. emma525 schreef:Om hygiënische redenen mogen dieren ook niet mee de winkel in. Zal je maar een een hoop paardenharen in je bloemkool vinden.
Maar moest er wel om lachen, weet niet wat ik had gedaan als ik een paard de winkel in zag wandelen..

chocobroodje schreef:Hahaha, zo ben ik ooit met een jaarling hengst in de plaatselijke dierenwinkel geweest. Je mocht gratis met je huisdier op de foto, en na 2x gevraagd te hebben of ik mocht komen en 2x ja werd geantwoord ben ik de pony gaan halen. Het is een prachtige foto geworden met een blauwe achtergrondUitvergroting hangt nog steeds bijmoeder thuis in de woonkamer
RusselNuwell schreef:DeEenhoorn schreef:Zegt ze ook nog dat het paard heel mak is! paarden blijven dieren die kunnen schrikken..
Ach, ik zou het niet zo snel doen, maar mijn paard zou er ook niet van schrikken hoor. Denk dat veel ruiters wel weten hoe ver ze met hun paard kunnen gaan.
Leuke grap, was nog mooier geweest als ze netjes te paard zou gaan betalen. Jammer dat niet is nagedacht over dat het te glad was voor het paard.
Heb nog netjes in de winkel op mijn beurt gewacht
Pony (was net 1 jaar geworden welsh hengstje) stond keurig aan het touwtje te wachten alsof we het dagelijks deden. Moet wel zeggen ik was toen 16 en een stuk makkelijker met dat soort dingen
Maar 17 jaar later is het nog steeds een leuk verhaal met een geweldige foto
Magrathea schreef:@chocobroodje: dat is wel echt heel erg cool!
MiniLoe schreef:Wat een typische en voorspelbare bokt reacties weer.