Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blingh schreef:NatasjavE schreef:Dat afwijken van de ruiterpaden vind ik raar. Ik wil ook geen fietsers en kinderwagens op het ruiterpad.
Dat laatste kom ik regelmatig tegen
Kala schreef:NatasjavE schreef:Ohh, dan moet het rondom Arnhem wel heel bedroevend slecht zijn.
Want ik vind een groot deel van de ruiterpaden in het Montferland echt heel erg slecht onderhouden.
Het gebied waar ik in rijd, is altijd piekobello in orde!
HorseTopShop schreef:Ik betaal al met mijn ruiterbewijs voor het onderhoud van de ruiterpaden. En dat terwijl we hier niet eens ruiterpaden hebben.
Hier zijn 2 bossen en beide zijn verboden te betreden met paard...
mrie schreef:"Willen niet als enige voor het gebruik betalen"
Kleinzielig vind ik dit. Fietsers en voetgangers betalen toch ook niet voor het gebruik van de weg....
Ik heb het al eerder gezegd. De poen is op, willen we doorgaan zoals we gewend zijn dan zal er geld bij moeten. Simpel zat
Sammie schreef:* http://www.nvvr.info/
Liever wil men vrijwillig gebruik van ruiterpaden. Wat inhoudt dat ruiters van de ruiterpaden af mogen wijken en ook gebruik mogen maken van de andere paden. Zoals fiets- en wandelpaden. Ook komt duidelijk naar voren dat men liever helemaal niet wil betalen voor de ruiterpaden. Want; de natuur is van iedereen! Als er dan toch betaald moet worden, dan door alle gebruikers en niet alleen maar door een specifieke doelgroep zoals de ruiters. Er moet worden voorkomen dat er aparte passen voor aparte gebieden gaan gelden.
xRiiannex schreef:Vind het maar onzin dit...
Laatst reed ik bijna een vrouw aan die ik niet goed zag, was aan het draven op een ruiterpad. Zei ze voortaan even rustig aan doen. Ik zei: Dit is een ruiterpad, hier horen geen wandelaars. Hierna reed ik gewoon weer lekker verder.
.