Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zoolgangster schreef:Over die afwezige cap: in Amerika dragen ze juist weer wel braaf een fietshelm op de fiets... Wat we hier in NL overdreven vinden...
mirjamalvaro schreef:Zijn de foto's niet van voor het ongeluk en het filmpje erna? Volgens mij ook een ander paard?
Gelukkig is ze hersteld van haar ongeluk.
schiet mij maar lek... xxCYNNxx schreef:foto's zijn van het inrij terrein, filmpje van haar ronde tijdens de wedstrijd. Ik denk dat de cap tijdens je wedstrijd ronde verplicht is (tot een bepaalde leeftijd).
Filmpje van dat ze 5/6 is heb ik niet gezien, maar zoals ik uit het bericht begrijp reed ze toen ook al wedstrijden, dus zal waarschijnlijk hetzelfde verhaal zijn.
Kitty1985 schreef:xxCYNNxx schreef:foto's zijn van het inrij terrein, filmpje van haar ronde tijdens de wedstrijd. Ik denk dat de cap tijdens je wedstrijd ronde verplicht is (tot een bepaalde leeftijd).
Filmpje van dat ze 5/6 is heb ik niet gezien, maar zoals ik uit het bericht begrijp reed ze toen ook al wedstrijden, dus zal waarschijnlijk hetzelfde verhaal zijn.
In Amerika is een cap een uitzondering.
http://www.youtube.com/watch?v=rgmdPtqgfdM
1e meisje is 4 jaar oud......
In en in triest
Krissis schreef:Zoolgangster schreef:
Zeker!Helaas geldt dat meestal niet voor wat oudere breinen.
Over die afwezige cap: in Amerika dragen ze juist weer wel braaf een fietshelm op de fiets... Wat we hier in NL overdreven vinden...
En terecht dat we dat overdreven vinden als je het vergelijkt met de paardensport.
Mijn moeder is nu 40 (!!) jaar hoofd eerste hulp en heeft in haar hele carrière (van minimaal 32 uur per week) geen 1 kind gehad met hersenletsel ter gevolgen van een val met een fiets.
Trauma's ter gevlogen van een val met/van een paard daar in tegen, kan ze boeken over schrijven.