Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sammyoo schreef:Over het algemeen lopen ruiterpaden niet vlak langs de snelweg. Het paard zal een aardig stuk zonder ruiter hebben gelopen. Als je paard aan de kletter gaat en je bent niet in staat om te voorkomen dat hij de snelweg op rent, hoor je nog niet buiten te rijden. Kom op, na de eerste schrik trek je je paard toch om, dat kan ik zelfs.
Percy schreef:Sammyoo schreef:Over het algemeen lopen ruiterpaden niet vlak langs de snelweg. Het paard zal een aardig stuk zonder ruiter hebben gelopen. Als je paard aan de kletter gaat en je bent niet in staat om te voorkomen dat hij de snelweg op rent, hoor je nog niet buiten te rijden. Kom op, na de eerste schrik trek je je paard toch om, dat kan ik zelfs.
Ik vind dit een wat vreemde reactie. Iedereen kan toch een keer van zijn paard vallen, dat overkomt de beste ruiters en heeft zeker niets te maken met wel of niet capabel zijn om op buitenrit te gaan.
Fijn dat de paarden ongedeerd zijn gebleven, hoop dat de ruiters net zoveel geluk hadden.
moeten plaatsen. Want, hoewel het in dat topic wordt gebagatalliseerd, zitten er grote risico's aan als je van je paard valt. En hoe fijn zou het zijn als er een veilig systeem wordt ontworpen om dat te voorkomen.
Sammyoo schreef:Over het algemeen lopen ruiterpaden niet vlak langs de snelweg. Het paard zal een aardig stuk zonder ruiter hebben gelopen. Als je paard aan de kletter gaat en je bent niet in staat om te voorkomen dat hij de snelweg op rent, hoor je nog niet buiten te rijden. Kom op, na de eerste schrik trek je je paard toch om, dat kan ik zelfs.
. Die hadden we allebei niet verwacht dus poownie ging rechtsomkeert naar huis en ik kon niet goed meekomen.
Het kan je zelfs met het braafste paard en de beste ruiter overkomen ben ik bang.. Deijs schreef:En daarom moet het ecoduct bij ons hier in Hulshorst open, veel veiliger als dat gezeik met die viaduct