Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joltsje schreef:er staat bij dat ie los gaat als het paard valt. sus als dat zo id. is dat geen reden.
wel zijn er paarden die het eng vinden als je scheef hangt. die stoppen wanneer je er naast ligt.
ik ben dus heel benieuwd hoe dit gaat bij een wild/bokkend/rodeo paard.
als het echt zou werken is wel gaaf. dan wint een paard het niet en houdt het misschien sneller op. ik ben erg benieuwd
karuna schreef:Als dit werkt zou het een uitkomst zijn voor oa gehandicapten. Mijn evenwicht is heel slecht dankzij ziekte. Daardoor kan ik weinig rijden en als ik rijd maar erg kort omdat ik domweg niet meet stabiel genoeg zit. Zo n aanpassing zou net het verschil kunnen zijn tussen ontspannen rijden en daardoor iets langer dan zoveel energie kwijt zijn met stabiel zitten en de wetenschap dat je bij een iets te scherpe bocht van je paard glijdt en daardoor maar kort kunt rijden.
Ik ga het zeker in de gaten houden.
Sabszz schreef:karuna schreef:Als dit werkt zou het een uitkomst zijn voor oa gehandicapten. Mijn evenwicht is heel slecht dankzij ziekte. Daardoor kan ik weinig rijden en als ik rijd maar erg kort omdat ik domweg niet meet stabiel genoeg zit. Zo n aanpassing zou net het verschil kunnen zijn tussen ontspannen rijden en daardoor iets langer dan zoveel energie kwijt zijn met stabiel zitten en de wetenschap dat je bij een iets te scherpe bocht van je paard glijdt en daardoor maar kort kunt rijden.
Ik ga het zeker in de gaten houden.
het ding zit gewoon los he. je hebt er dus niet meer steun aan wat ik uit jou verhaal begrijp.. dus voor jou is het helaas geen uitweg ben ik bang. maar voor gehandicapten zou het wellicht wel ietsssss kunnen zijn? maar dan ALSNOG alleen met een paard wat toch helemala niets doet