Grand-Prix en NRPS-hengst Wup wordt geveild *update*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 00:05

Birmaantje schreef:
Gaaf paard die Wup maar denk ook dat dit paard op dit moment aan zijn top zit en dus minder waard zal worden. Wel een mooie gelegenheid om mooie en goede paarden te kopen en te vergelijken.

Wup is juist alleen nog maar aan het groeien en volgens mij nog steeds de enige van de U jaargang hengsten die GP loopt.

nienke1980

Re: Grand-Prix en NRPS-hengst Wup wordt geveild *update*

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 00:27

Echt een geweldig beest die Wup

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 00:28

Bomba schreef:
wonderworst_ schreef:
zo'n veiling is een hele goeie marketing truc.
Mensen willen een paard, potentiele kopers zullen zich allang gemeld hebben. Mensen tegen elkaar op laten bieden kan heeeeeel gusntig zijn voor de verkoopprijs!

Daar zíjn veilingen toch ook juist voor, om zoveel mogelijk geld voor het aangeboden paard te krijgen. Dat mag geen verrassing heten :+

Nee voor mij niet nee.. maar er zijn anderen hier in het topic het gek vinden dat wup naar een veiling gaat. Vandaar mijn reactie ;)

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 09:40

100 euro voor een kaart op de tribune!
Ben wel heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 10:09

Zo te zien een veiling met erg interessante paarden! Benieuwd naar de resultaten. Hoop voor de eigenaren en Amazone van Wup dat hij veel geld gaat opbrengen en een mooi nieuw adres krijgt!

Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 13:34

janderegelaa schreef:
Birmaantje schreef:
Gaaf paard die Wup maar denk ook dat dit paard op dit moment aan zijn top zit en dus minder waard zal worden. Wel een mooie gelegenheid om mooie en goede paarden te kopen en te vergelijken.

Wup is juist alleen nog maar aan het groeien en volgens mij nog steeds de enige van de U jaargang hengsten die GP loopt.

Uphill ;)

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 14:00

Je hebt gelijk. Sinds kort. Ik denk ook wel dat Hans Olthof het KWPN gewoon zat is. Wup werd er natuurlijk op de laatste dag uitgegooid. Als 7 jarige liep hij al lichte tour, fenomenaal maar KWPN keurde hem niet. Hij moest GP lopen. Toen hij GP liep keurden ze hem niet goed want het moest boven de 70% zijn. Nu zit hij boven de 70% en nog keuren ze hem niet terwijl hengsten die het niveau niet eens halen goedgekeurd blijven.

Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 14:04

Belachelijk inderdaad..

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 17:43

janderegelaa schreef:
Birmaantje schreef:

Upperville.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 21:01

Van de dressuurhengsten Natasja....

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 21:59

@ jan: denk dat dat wel iets meevalt. Natuurlijk zou het mooi zijn geweest wanneer hij KWPN gekeurd was, maar om dan het KWPN helemaal zat te zijn, ik denk dat dat nog wel meevalt. Neemt niet weg dat hij het gewoon goed doet als sportpaard en 1 van de betere hengsten van zijn jaargang is in de sport.

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 00:50

Upperville is inderdaad ook erg gaaf! Wup wordt op dit moment super goed gereden en voorgebracht dus ben benieuwd of de nieuwe ruiter of amazone dit ook op zo,n hoog niveau eruit kan rijden! Een goed paard is niet altijd per definitie door iedereen te rijden! Je moet toch echt wel een klik hebben. Dit zag je wel bij Edward Gal met Totilas. Dit was echt een droomcombinatie.

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 14:12

janderegelaa schreef:
Je hebt gelijk. Sinds kort. Ik denk ook wel dat Hans Olthof het KWPN gewoon zat is. Wup werd er natuurlijk op de laatste dag uitgegooid. Als 7 jarige liep hij al lichte tour, fenomenaal maar KWPN keurde hem niet. Hij moest GP lopen. Toen hij GP liep keurden ze hem niet goed want het moest boven de 70% zijn. Nu zit hij boven de 70% en nog keuren ze hem niet terwijl hengsten die het niveau niet eens halen goedgekeurd blijven.

Hiervoor moeten ze toch echt een 'vind ik leuk' knopje maken..

Keesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 11:43

Allejezus, wat is het toch makkelijk oordelen altijd als je niet het hele plaatje hebt..

sassie81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 12:05

Keesje schreef:
Allejezus, wat is het toch makkelijk oordelen altijd als je niet het hele plaatje hebt..

hoe bedoel je dat?

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 11:19

Wauw dat gaat een mooi optrekje worden. Het is vlakbij dus moet er maar eens langsrijden.