Ayasha schreef:Amaris schreef:
Ik vind eigenlijk jouw opmerking vooral heel "snugger"
Niet gehinderd door enige kennis....![]()
Ohja sorry
Ik liet me weer gaan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Papegara schreef:Wat een raar ritueel, vind het ook erg raar om te zien.
Het lijkt echt een enorm vuur in het filmpje.
Lusitana schreef:DaphneR93 schreef:Sorry hoor, maar ik vind dit weer zo'n belachelijk iets. Wellicht leren ze hier iets van, namelijk dat vuur gevaarlijk is ook voor paarden. Maar betwijfel sterk of dit erin gaat bij hun....
Voor de paarden? Voorlopig is hier een mens gewond geraakt.
Ingrid_92 schreef:Ik zou niet spreken van een christelijk feest, maar inderdaad van een ritueel feest, of een katholiek feest wellicht. Binnen het christendom wordt St. Anthonius namelijk niet gevierd/herdacht of wat dan ook, dus wat dat betreft gaat dit nieuwsbericht een beetje mank in deze zin.
was ook niet richting jou bedoeld maar meer richting de auteur van het originele nieuwsbericht. Ingrid_92 schreef:Ik zou niet spreken van een christelijk feest, maar inderdaad van een ritueel feest, of een katholiek feest wellicht. Binnen het christendom wordt St. Anthonius namelijk niet gevierd/herdacht of wat dan ook, dus wat dat betreft gaat dit nieuwsbericht een beetje mank in deze zin.
Maakt het niet minder erg voor de ruiter natuurlijk. Maar aan de andere kant: je kunt met zoiets toch wachten tot het een keer fout gaat? Het is immers letterlijk spelen met vuur...
jodi schreef:Welke heiligen gevierd worden hangt enorm van de plaats/land af.