En als jou paard uit zijn wei springt die 180 hoog afgemaakt is zou ik heb snel verkopen aan een top springruiter
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

helenav schreef:Waar vroeger de paarden van Aurelie stonden in Anderlecht (nabij Brussel) hebben we ook een paar keer gehad dat de paarden ontsnapt waren. Maar in die buurt waren veel hangjongeren en dus denken we dat zij het hek open en daarna terug dicht hadden gedaan. Want er was negens iets aan de bedrading te bespeuren qua dat er iets kapot was.
*Inmiddels staan we er niet meer dus verder geen problemen meer gehad![]()
En net zoals de Nederlanders
[ Video ]
Hebben ook de Belgen hun minder slimme momentjes
[ Video ]
dus laten we besluiten dat we even slim zijn en allemaal even goed proberen op onze dieren te letten
Spoorwegen in België zijn een ramp, ik zit op een drukke lijn dus ik heb er niet zoveel last van (trein elke 15 min).
Nederlanders hebben de fyra, dus over openbaar vervoer kunnen we tegen elkaar ook weer niet
sevenofnine schreef:@helenav, die filmpjes doen mij huilen voor onze Lage Landen.![]()
Ben ik de enige Belg die denkt dat dit een excuus is van de nmbs om de treinvertragingen niet zelf te moeten oplossen?Spoorwegen in België zijn een ramp, ik zit op een drukke lijn dus ik heb er niet zoveel last van (trein elke 15 min).
Er zijn wel veel weides waarvan de omheining in slechte staat is, maar daar zie ik nooit dieren in. Ik heb het dan over prikkeldraad omheiningen met half weggerotte dikke weidepalen van maar een halve meter hoog. Zo'n omheining laten ze staan zodat eigenaars hun honden de weide niet laten onderschijten en het nog mooi hooiland blijft.
Ik zeg dat dit verhaal grotendeels verzonnen is door de nmbsNederlanders hebben de fyra, dus over openbaar vervoer kunnen we tegen elkaar ook weer niet
zeurenzagen.
.