Condoleances voor alle nabestaanden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MiReRe schreef:Wat zal de trainer zich schuldig voelen zeg, ook al valt niemand iets te verwijten. Die komt daar niet meer overheen. Net als de ouders van het jongetje natuurlijk.
Sterkte voor alle betrokkenen.
PocoGaucha schreef:echt heel erg. Moet je je voorstellen hoe zijn moeder tegen dat paard aan kijkt. het paard heeft weinig misdaan. Maar ik zou hem echt nooit meer willen zien denk ik.
Bizar dat zoiets juist op zo'n professionele stal kan gebeuren. Ongeluk zit dus echt in een klein hoekje..
masja schreef:PocoGaucha schreef:echt heel erg. Moet je je voorstellen hoe zijn moeder tegen dat paard aan kijkt. het paard heeft weinig misdaan. Maar ik zou hem echt nooit meer willen zien denk ik.
Kans dat de moeder het paard en de trainer niets verwijt.
Ik ken iemand die door een val van het paard zijn nek brak en in een rolstoel is geeindigd. Het paard wat daar debet aan was is altijd zijn favoriet geweest en gebleven. Hij verwijt het paard niets. Dit deed wat jonge paarden doen. Was een ongeluk.
Neemt niet weg dat je kind verliezen in welke situatie ook het ergste is wat je kan overkomen.