Rumpleteaser schreef:Om te beginnen vind ik de situatie in dit artikel vind ik ontzettend eenzijdig en stemmingmakend geschreven.
Daarnaast schaam ik mij voor een aantal van de vreselijk kortzichtige en gewoonweg racistische opmerkingen in dit topic.
Als iedereen wat minder reactief en wat meer tolerant reageert op elkaar, dan zou dat de sfeer in ieder geval een beetje ten goede komen..... En vooral: lees je in voordat je iets in het wilde weg roept!
Dan even over deze situatie. Bij dit soort situaties wordt gewoonweg een planologische procedure gevolgd. Huurders worden in zo'n situatie netjes geïnformeerd. Besluitvorming van gemeentes in dit soort zaken wordt altijd gepubliceerd en is terug te vinden in het bestuursinformatiesysteem van een gemeente.
Dat doet overigens niets af aan het feit dat de situatie voor de huurders ongetwijfeld erg vervelend is. Maar mensen, bedenk even dat in dit artikel zo'n huurder aan het woord is. Daar speelt een hoop emotie in mee. En realiseer je dan dat een dergelijke reactie vaak een beetje genuanceerd moet worden.
Helemaal mijn gedachte
Wat een kortzichtige reacties weer….Hiep Hoi Media