gretoes schreef:het is zeker goed dat ze dit aankaarten, mijn paard staat de hele dag buiten, in de winter in de paddock en in de zomer op t land. einde dag gaat ie weer naar binnen.
Hij heeft een prive [addock en prive stuk weiland, het is echt een rerrorist en dit gun ik geen 1 paard.....
hij heeft 3 jaar in de opfok gestaan dus weet niet waarom ie dit doet (pas na zijn 3e gekocht)
een paard hoort zoveel mogelijk buiten! en ja... kuddedier, is helemaal waar!
Mijn paard heeft wel contact met andere paarden, maar dan wel over het draadje.
helemaal alleen maak ik hm niet blij mee denk ik!
Honden..... ik kan me net zoals hierboven voorstellen dat sommige honden echt niet naar buiten willen als t balleweer is... en ja een hond is een roedeldier... maar toch is een hond alleen toch niet zielig?? ik vind van niet!
Waarom is een hond alleen niet zielig? Ik vind van wel. Ik heb ook altijd een heel roedel om huis lopen en die vermaken zich prima met elkaar. Zijn dan ook hele sociale honden, omdat ze altijd gewend zijn aandacht met anderen te moeten delen. Ik vind een hond alleen wel zielig. Is compleet gericht op de mens, die er helaas niet altijd bij kan zijn. Vind je het gek dat die honden verlatingsangst hebben en god weet wat nog meer.