Beloning van 10.000 euro voor gouden tip

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dancertje

Re: Beloning van 10.000 euro voor gouden tip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 23:09

Yep oude stal van mij is het ook gebeurd gewoon klaar lichte dag in de wei.Hoop dat ze hem/haar kunnen pakken is inderdaad geen mens meer maar een beest

LoveAmadeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 23:40

Van zulke idioten word je toch gewoon stromdziek? Hoe haal je het in je gekke hoofd?!?!! Maarja daar heb je natuurlijk nu niets aan, ik heb geen idee wie het kan zijn of wat foor tip ik zou moeten geven. Ik heb niemands verdachts gezien in mijn buurt.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 23:47

Hoorde laatst al zo'n verhaal van een collega van mijn moeder. Haar paard hadden ze ook te pakken gehad. Afschuwelijk! Ik hoop dat de persoon of personen snel gepakt worden. Die mensen wil je toch gewoon zelf even laten voelen wat ze die paarden aan doen..

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 08:40

Ik heb ook geen facebook, geen idee dus wat erop staat.

Het zou wel goed zijn als hij gepakt zou kunnen worden door een stel dierenliefhebbers en niet door de politie...... *ahum*

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 09:17

Gouden tip wordt toch zelden uitgegeven, heb ik gehoord?
Vaak brengen ze het toch als samenhang van alle dinges?

Wat doet deze paardenmishandelaar eig met de paarden? ._.
Moet vreselijk zijn.

Heb net het topic doorgelezen en de links gezien ... word er gewoon razend van :s

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 11:56

Bizar dat het door heel het land gebeurt!! Zieke wereld is dit toch eigenlijk!! :(

Muffin01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 12:29

aerdenhout1 schreef:
Ik zou geen cent willen hebben van die hele beloning... geef mij de persoon die dit op z'n geweten heeft even 10 minuten alleen samen met mijn honden........ is me 10.000 euro waard!!!!
Gebeurd niet natuurlijk, maar alsnog zou de voldoening mij de hele beloning waard zijn als dit soort mensen( mag ze zo niet noemen eigenlijk) hun straf kregen.
Jammer genoeg is die straf veel te laag, vandaar dat ik de eerste optie leuker zou vinden!

Mee eens!
Hopelijk word de dader nu snel gepakt!

FemkeUtah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 16:34

hopen dat dit verschrikkelijk monster gepakt wordt, en wat zou het fijn zijn als deze man(nen)/vrouw(en)hetzelfde mogen meemaken als deze arme dieren!!

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 17:44

Dinopino schreef:
www.zinloosgewelddieren.nl / http://www.bokt.nl
ingezonden door bokker papagroom

In Nederland loopt al enkele maanden een verdachte rond die paarden mishandelt. Inmiddels gaat het om 40 paarden. Om de kans te vergroten deze persoon daadwerkelijk te kunnen pakken looft de Stichting Zinloos Geweld tegen Dieren een beloning van 10.000 euro uit voor de tip die leidt tot de arrestatie van deze persoon.

Hiervoor heeft de Stichting gisteren een facebookpagina geopend, met als titel "10.000 euro voor Limburgse Paardenbeul'. "Weliswaar worden de mishandelingen in het hele land gepleegd maar de grootste concentratie vindt plaatst in Limburg.", aldus Ten Napel. Het betreft meestal merries die met een scherp voorwerp rond de geslachtsorganen worden verminkt.

De kosten komen niet ter rekening van de stichting. Voorzitter Ten Napel heeft aangegeven dat er een donateur bereid is gevonden voor het bedrag garant te staan.

dat doe je toch niet dan ben je niet helemaal 100%
_-:(