Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
aerdenhout1 schreef:Ik zou geen cent willen hebben van die hele beloning... geef mij de persoon die dit op z'n geweten heeft even 10 minuten alleen samen met mijn honden........ is me 10.000 euro waard!!!!
Gebeurd niet natuurlijk, maar alsnog zou de voldoening mij de hele beloning waard zijn als dit soort mensen( mag ze zo niet noemen eigenlijk) hun straf kregen.
Jammer genoeg is die straf veel te laag, vandaar dat ik de eerste optie leuker zou vinden!
Dinopino schreef:www.zinloosgewelddieren.nl / http://www.bokt.nl
ingezonden door bokker papagroom
In Nederland loopt al enkele maanden een verdachte rond die paarden mishandelt. Inmiddels gaat het om 40 paarden. Om de kans te vergroten deze persoon daadwerkelijk te kunnen pakken looft de Stichting Zinloos Geweld tegen Dieren een beloning van 10.000 euro uit voor de tip die leidt tot de arrestatie van deze persoon.
Hiervoor heeft de Stichting gisteren een facebookpagina geopend, met als titel "10.000 euro voor Limburgse Paardenbeul'. "Weliswaar worden de mishandelingen in het hele land gepleegd maar de grootste concentratie vindt plaatst in Limburg.", aldus Ten Napel. Het betreft meestal merries die met een scherp voorwerp rond de geslachtsorganen worden verminkt.
De kosten komen niet ter rekening van de stichting. Voorzitter Ten Napel heeft aangegeven dat er een donateur bereid is gevonden voor het bedrag garant te staan.