Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pandora2 schreef:Jeetje...nog 2 dagen rondgelopen met een gebroken sleutelbeen...ruiters zijn toch keihard hoor !![]()
De wielrenners staan zelfs niet meer recht en worden direct afgevoerd met een sleutelbeenbreuk![]()
Veel beterschap voor Tineke !

Pandora2 schreef:Jeetje...nog 2 dagen rondgelopen met een gebroken sleutelbeen...ruiters zijn toch keihard hoor !![]()
De wielrenners staan zelfs niet meer recht en worden direct afgevoerd met een sleutelbeenbreuk![]()
Bovendien is een sleutelbeen niet te gipsen en moet dat natuurlijk genezen met een mitella om.
) Urielle schreef:Sleutelbeen valt nog wel mee qua pijn vond ik zelf maar ribben, au!!!!! Dat voel je met alles wat je doet, en afgrijselijke pijn als je moet niezen of hoesten. Beterschap voor Tineke.
(heeft toch zijn nadeel, zulke lenige paarden)
Pandora2 schreef:Mindim schreef:Ze hebben mij 5 maanden laten doorlopen met een gebroken sleutelbeen
Huh??Rare jongens ,die romeinen !
![]()
Na 5 maand was het dan ook alweer zelf aan elkaar gegroeid waarschijnlijk ?
Jeetje....de medische wereld...
OomaaikeoO schreef:Oei sterkte voor Tineke!!
Ze zeggen dat een gebroken sleutelbeen 1 van de best geneesbare breuken is, maar dat is niet mijn ervaring.
Bij mij hebben ze er een pin doorheen gedaan en toen duurde t nog een paar maanden voordat t weer redelijk aan elkaar vast zat... Hopelijk geneest t bij haar beter!!
Nee, het gaat niet altijd gemakkelijk, hopelijk heeft Tineke een mooie breuk die gauw heelt. Mindim schreef:Pandora2 schreef:Jeetje...nog 2 dagen rondgelopen met een gebroken sleutelbeen...ruiters zijn toch keihard hoor !![]()
Ze hebben mij 5 maanden laten doorlopen met een gebroken sleutelbeen
Janine1990 schreef:*kuch kuch*
http://www.telegraaf.nl/telesport/tour- ... en___.html
Nog 4 kilometer meegereden naar de finish. Is niet echt niets als wielrenner die constant druk heeft op de armen en schouders... En op dat niveau...![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/1001/Sportwereld ... asco.dhtml
Ook pas na afloop naar het ziekenhuis...
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cn ... 130717_048
Ik vind het nogal een uitspraak van je...Bovendien is een sleutelbeen niet te gipsen en moet dat natuurlijk genezen met een mitella om.
Ik weet echt wel dat wielrenners straffe binken en zeker geen gewone smurfen zijn...ben fanatiek supporter en kruip zelf regelmatig op de koersfiets...
newt schreef:Ik dacht al waar blijft die clinic nou vanavond. Maar nu snap ik hem, balen! Nu eerst maar rustig aan. En beterschap. "Gelukkig" kun je beter ribben breken dan kneuzen.
Ook hier groeide het niet aan elkaar. Geholpen met een stuk nepbot en een plaat. Ook hier na 5 maanden pas geopereerd. newt schreef:Ik dacht al waar blijft die clinic nou vanavond. Maar nu snap ik hem, balen! Nu eerst maar rustig aan. En beterschap. "Gelukkig" kun je beter ribben breken dan kneuzen.
( maar ach als dat alles is? nu weer ok gelukkig, had ook anders kunnen gaan)lucifertje schreef:newt schreef:Ik dacht al waar blijft die clinic nou vanavond. Maar nu snap ik hem, balen! Nu eerst maar rustig aan. En beterschap. "Gelukkig" kun je beter ribben breken dan kneuzen.
Hoezo denk je dat je beter je ribben kan breken dan kneuzen? Denk je nou echt dat om de botbreuk van een rib geen kneuzing zit? Nee hoor, ribben breken is echt veel pijnlijker dan kneuzen. Je voelt ze namelijk ALTIJD. Met ademen, hoesten, niezen, draaien, bewegen en dan ook nog eens moeilijk kunnen ademen en een grote kans op een longontsteking.
Sleutelbeen ervaring heb ik ookOok hier groeide het niet aan elkaar. Geholpen met een stuk nepbot en een plaat. Ook hier na 5 maanden pas geopereerd.
FriesWytske schreef:newt schreef:Ik dacht al waar blijft die clinic nou vanavond. Maar nu snap ik hem, balen! Nu eerst maar rustig aan. En beterschap. "Gelukkig" kun je beter ribben breken dan kneuzen.
Dan heb jij zitten slapen, want de clinic is gewoon door gegaan. Sjak Laarakkers heeft haar plaats ingenomen in het panel en bij de clinic.