Ik heb een groei mindset. Hup gewoon doen als je iets wilt. Ik ben nog steeds van mening dat je na 5 winstpunten ook prima overkan naar een hogere klasse, je hebt al 5 keer bewezen dat je het kunt. En als ik ooit weer ga starten ga ik verder waar ik ooit gebleven was, absoluut niet meer lager starten, ben niet gek, heb immers dat niveau. Thuis train ik ook nog steeds Z oefeningen, maar eigenlijk ben ik nu een boscrosser omdat ik meer in het bos rij dan serieus train, maar als ik train dan gaat het op niveau hoewel ik wel merk dat ik het eigenlijk vaker zou moeten doen om de puntjes op de I te zetten
. Heb ik niet alleen in de paardensport, ook met andere sporten. Iets doen zonder te verbeteren is niet leuk. Zelfs in niet competitiesporten blijf ik oefenen om het zo veilig mogelijk te doen. Ik doe aan grotduiken en technisch duiken (met trimix), hiervoor moet je je stops goed beheersen, handig zijn om met tig extra flessen om te gaan, en te multitasken onder water. Leuke uitdaging om het te verbeteren.