Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
belle_boef schreef:En dan. Dan heb je een discussie.
Er staan hier zoveel kortzichtige reacties in dat het de moeite niet waard is om daar op in te gaan
Cer schreef:belle_boef schreef:En dan. Dan heb je een discussie.
Er staan hier zoveel kortzichtige reacties in dat het de moeite niet waard is om daar op in te gaan
Dat je het kortzichtig vind, geeft al aan dat je niet open staat voor discussieT is niet allemaal zwartwit, maar zeker ook niet altijd lichtgrijs..
Zelf geloof ik ook dat sommige mensen gewoon simpelweg niet te redden zijn, ook nav een aantal docus die ik heb gezien. Ik vind het wel bijzonder dat andere mensen altijd blijven geloven in het 'goede' van de mens en de redbaarheid..
nicolanca schreef:Wat een geruststelling.De behandeling duurt maximaal 7 jaar, daarna komt hij vrij, genezen of niet. Dus duimen dat hij te behandelen is, want anders vallen er weer slachtoffers.
naomi_g1998 schreef:nicolanca schreef:Wat een geruststelling.De behandeling duurt maximaal 7 jaar, daarna komt hij vrij, genezen of niet. Dus duimen dat hij te behandelen is, want anders vallen er weer slachtoffers.Waarom is dat dan zo geregeld? Omdat het anders te veel geld kost? Of omdat die huizen dan vol zitten of zo? Dit is trouwens een oprechte vraag.
heidy_wilco schreef:Jammer dat het de maatschappij weet zoveel geld gaat kosten...![]()
Nekschot is goedkoper en dan weet je er zeker dat je er nooit meer last van jebt.
Nu niet gelijk denken dat ik extreem ben ofzo, maar bij dit soort praktijken komt het vaak al niet meer goed. En op deze manier hebben wij geen last van hem en hij geen last meer van zichzelf.