Jeugdinrichting voor jongen die pony ombracht na aanranding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 00:04

hij
Laatst bijgewerkt door its_daantjee op 02-01-14 00:07, in het totaal 1 keer bewerkt

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 00:06

hij kan er niks aan doen? hij kan er.niks aan doen zeg je? wat dan he als hij je moeder neer steekt ? ach hij kan wer niks aan doen dus doe dan maar levens lang toezicht bahbahbah zulke.mensen gewoon. die moeten opgesloten worden hun hele leven. of zelf afgwmaakt worden ik bedoel niet de mensen die dit zeiden maar die jongen

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 00:07

Jammer dat het de maatschappij weet zoveel geld gaat kosten... :n

Nekschot is goedkoper en dan weet je er zeker dat je er nooit meer last van jebt.

Nu niet gelijk denken dat ik extreem ben ofzo, maar bij dit soort praktijken komt het vaak al niet meer goed. En op deze manier hebben wij geen last van hem en hij geen last meer van zichzelf.

Urielle

Re: Jeugdinrichting voor jongen die pony ombracht na aanranding

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 07:56

Fijn dat hij zo jong in zijn leven al opgepakt is. Het is vreselijk van de dieren, maar ik ben blij dat hij gepakt is voor hij overging op 'groter wild'.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 08:01

Ik kijk altijd die crime zenders hier en bij de meeste (serie)moordenaars is het vrijwel allemaal begonnen met dieren doden, dat zeggen ze ook altijd, dit joch mag echt niet meer de straat op.

nicolanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 08:42

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 08:48

Ik ben benieuwd wanneer de eerste "ach hij kan er ook niks aan doen en begeleiding helpt echt"-types zich hier melden :j

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:02

Hartjeponys schreef:
Het is wel zo dat hij er niks aan kan doen... Ik vind dat zulke mensen onder 24 uur zicht moeten komen te staan. Ze zijn gevaarlijk gewoon

gevaarlijke honden worden afgemaakt ivm veiligheid.

Gevaarlijke mensen worden weer losgelaten....

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:03

laat hem daar voorlopig maar lekker zitten.

Zoiets voorspeld niet veel goeds voor zijn toekomst.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:12

Cer schreef:
Ik ben benieuwd wanneer de eerste "ach hij kan er ook niks aan doen en begeleiding helpt echt"-types zich hier melden :j

En dan. Dan heb je een discussie.
Er staan hier zoveel kortzichtige reacties in dat het de moeite niet waard is om daar op in te gaan

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:16

wel een fijn idee dat deze is opgesloten. Meestal gebeurd dat pas zodra ze achter mensen aan gaan jagen als dieren niet meer interessant genoeg zijn

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:17

belle_boef schreef:
Er staan hier zoveel kortzichtige reacties in dat het de moeite niet waard is om daar op in te gaan

Dat je het kortzichtig vind, geeft al aan dat je niet open staat voor discussie :) T is niet allemaal zwartwit, maar zeker ook niet altijd lichtgrijs..
Zelf geloof ik ook dat sommige mensen gewoon simpelweg niet te redden zijn, ook nav een aantal docus die ik heb gezien. Ik vind het wel bijzonder dat andere mensen altijd blijven geloven in het 'goede' van de mens en de redbaarheid.. :j

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:20

Iemand die een oog uitsteekt....tja...

Geloof dat er een paar tussen zitten die gewoon seksueel gefrustreerd zijn.
Hormoonkwestie...trekt vaak wel weer bij.

Maar zitten ook potentiële serie: verkrachters en moordenaars tussen.
Die worden nooit meer beter...tikkende bom!

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:25

Cer schreef:
belle_boef schreef:

Dat je het kortzichtig vind, geeft al aan dat je niet open staat voor discussie :) T is niet allemaal zwartwit, maar zeker ook niet altijd lichtgrijs..
Zelf geloof ik ook dat sommige mensen gewoon simpelweg niet te redden zijn, ook nav een aantal docus die ik heb gezien. Ik vind het wel bijzonder dat andere mensen altijd blijven geloven in het 'goede' van de mens en de redbaarheid.. :j

Ik heb een totaal andere mening dan hier in het topic staat. En om die rede geen zin om mij in een discussie te mengen.
Deze discussie heb ik al talloze keren gevoerd.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:26

Brr, ik krijg hier echt de kriebels van, je zou zo'n persoon maar tegenkomen zeg.. :n

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:29

nicolanca schreef:
De behandeling duurt maximaal 7 jaar, daarna komt hij vrij, genezen of niet. Dus duimen dat hij te behandelen is, want anders vallen er weer slachtoffers.

Daar gaan slachtoffers komen. Zo verknipt nu al, daar komt nooit meer wat van terecht.
Nu zijn het dieren, later vast mensen.

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:31

Jammer dat het eerst mensen moeten worden.
Preventief wordt niet gehandeld in onze maatschappy.
Iemand moet eerst verkracht of vermoord zijn,
voordat ze kunnen/mogen ingrijpen.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:33

nicolanca schreef:
De behandeling duurt maximaal 7 jaar, daarna komt hij vrij, genezen of niet. Dus duimen dat hij te behandelen is, want anders vallen er weer slachtoffers.
Wat een geruststelling. :+ Waarom is dat dan zo geregeld? Omdat het anders te veel geld kost? Of omdat die huizen dan vol zitten of zo? Dit is trouwens een oprechte vraag.

Nens77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:34

Het is maar goed dat dit gedrocht van de straat is.... Ze beginnen met dieren en maken daarna vaak een overstap naar mensen.....
Arme pony en eigenaar en arme ouders....

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:43

naomi_g1998 schreef:
nicolanca schreef:
Wat een geruststelling. :+ Waarom is dat dan zo geregeld? Omdat het anders te veel geld kost? Of omdat die huizen dan vol zitten of zo? Dit is trouwens een oprechte vraag.

Een TBS'er kost ruim 500 euro per dag. Tel uit wat een jaartje kost.
Er is plek zat daar er veel instellingen worden gesloten doordat er voor andere straffen (enkelband) wordt gekozen en vanwege de bezuinigen.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:47

Ooh vandaar... Dan hoop ik toch wel heel sterk dat het goed komt met die jongen en met andere personen in zo'n instelling (?)...

Hamont

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:58

Nens77 schreef:
Het is maar goed dat dit gedrocht van de straat is.... Ze beginnen met dieren en maken daarna vaak een overstap naar mensen.....
Arme pony en eigenaar en arme ouders....

Helemaal mee eens!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 11:46

Eens met friemel! Maar ook eens naar familie kijken, geestelijke ziektes vaak verankerd, maar worden vaal getriggerd door externe trauma's. Ib dit geval zou dat best seksueel misbruik kunnen zijn. En geloof ook wel dat dit alleen maar verderuit de hand zou gaan lopen. Zoals iemand hierboven zei, toekomstige serie moordenaar?

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 11:51

Als hij echt nog gevaarlijk is dan zal hij niet op vrije voet komen maar op een beschermde afdeling.
Ik hoop gewoon dat deze jongen nog behandeld kan worden en goed in zijn medicatie gezet kan worden :j

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 11:57

heidy_wilco schreef:
Jammer dat het de maatschappij weet zoveel geld gaat kosten... :n

Nekschot is goedkoper en dan weet je er zeker dat je er nooit meer last van jebt.

Nu niet gelijk denken dat ik extreem ben ofzo, maar bij dit soort praktijken komt het vaak al niet meer goed. En op deze manier hebben wij geen last van hem en hij geen last meer van zichzelf.

Eens! Wat een zieke personen heb je toch op de wereld..