echt geluk heeft ze gehad
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
FloortjeM schreef:allemaal tof hoor, en geweldig in de kerst-spirit, maar wie geeft er bij een blessure nou zijn paard mee aan iemand die hij niet of nauwelijks kent. Dan ben je toch ook wel een klein beetje naïef dat je daar geen zekerheden inbouwt, of ligt dat aan mijn beroepsdeformatie?
F_Orumster schreef:FloortjeM schreef:allemaal tof hoor, en geweldig in de kerst-spirit, maar wie geeft er bij een blessure nou zijn paard mee aan iemand die hij niet of nauwelijks kent. Dan ben je toch ook wel een klein beetje naïef dat je daar geen zekerheden inbouwt, of ligt dat aan mijn beroepsdeformatie?
Wie zegt dat ze volslagen onbekenden van elkaar waren? Misschien kenden ze elkaar al een paar weken maar had de dievegge zichzelf een valse identiteit aangemeten?
FloortjeM schreef:allemaal tof hoor, en geweldig in de kerst-spirit, maar wie geeft er bij een blessure nou zijn paard mee aan iemand die hij niet of nauwelijks kent. Dan ben je toch ook wel een klein beetje naïef dat je daar geen zekerheden inbouwt, of ligt dat aan mijn beroepsdeformatie?