Gestolen paard na drie jaar weer herenigd met eigenaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Botervlootje

Re: Gestolen paard na drie jaar weer herenigd met eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 08:31

jemig zeg wat een verhaal
echt geluk heeft ze gehad *\o/* :j

Bentheeeexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 09:50

Wat bijzonder !

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 10:00

FloortjeM schreef:
allemaal tof hoor, en geweldig in de kerst-spirit, maar wie geeft er bij een blessure nou zijn paard mee aan iemand die hij niet of nauwelijks kent. Dan ben je toch ook wel een klein beetje naïef dat je daar geen zekerheden inbouwt, of ligt dat aan mijn beroepsdeformatie?

Wie zegt dat ze volslagen onbekenden van elkaar waren? Misschien kenden ze elkaar al een paar weken maar had de dievegge zichzelf een valse identiteit aangemeten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 10:29

Je bijrijder kan er toch ook ineens vandoor gaan met je paard, weet jij veel..
Wat fijn dat ze weer samen kunnen zijn!

FloortjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 11:00

F_Orumster schreef:
FloortjeM schreef:
allemaal tof hoor, en geweldig in de kerst-spirit, maar wie geeft er bij een blessure nou zijn paard mee aan iemand die hij niet of nauwelijks kent. Dan ben je toch ook wel een klein beetje naïef dat je daar geen zekerheden inbouwt, of ligt dat aan mijn beroepsdeformatie?

Wie zegt dat ze volslagen onbekenden van elkaar waren? Misschien kenden ze elkaar al een paar weken maar had de dievegge zichzelf een valse identiteit aangemeten?

Nou, ik zou mijn paard dus nooit meegeven met iemand die ik niet door en door kende. Sterker nog: ik zou mijn paard nooit meegeven. Laat ze lekker bij mij komen rijden en anders gaat een paard dat absoluut aan het werk moet blijven, wel naar een professional, met een mooi contract en ondernemingsgegevens etcetera. Dit lijkt me typisch een geval van: goh, dat kwam goed uit, en het kost ook nog niks. Heerlijk. He, wat gek, nou ben ik bedonderd…

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 12:54

Ik vind dat die vrouw ook heel goed heeft gedaan door het paard gewoon terug te geven. Dat soort mensen zie je niet vaak meer, een gouden hart _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 13:16

Wauw wat bijzonder!

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 13:27

Wow heftig! Vooral als het in je opkomt om een paar te 'stelen'...
Maar gelukkig zijn ze weer bij elkaar, en is hij niet zwaar verwaarloost, misshandeld!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 18:23

FloortjeM schreef:

Ik zou het ook nooit doen, zoveel rare onbetrouwbare mensen in de paardenwereld.

Maar ik had gewoon een verzorgster gezocht maar dan wel gewoon alles in het oog te houden.

onlineshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 08:18

Dat verwacht je ook niet meer na 3 jaar. Die zal zich zich nog wel eens 10x bedenken voor ze nog eens een paard uitleent.

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 00:12

Mogen alle vermissingen maar zo'n happy end hebben.. :*