Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marjan19 schreef:Joolien schreef:Gelukkig zitten hier de juryledenen Londen hoeft echt geen voordeel te hebben, te weten dat er gewoon een internationale jury zit
Dan zal ik mijn mening maar voor me houden, aangezien ik geen jury ben...
Anoniem schreef:Je bent toch hopelijk niet blind Joolien? Ze scoort zowat 100%. En dat is toch wel ongeloofwaardig voor zo'n proef.
De eerste overgang vanuit het halthouden is al slecht. En alle andere overgangen zijn niet vloeiend bijv. Daarbij is er geen tot weinig impuls en nogal eens een taktfout te zien. Dus 85% was goed betaald geweest.
Anoniem schreef:Je bent toch hopelijk niet blind Joolien? Ze scoort zowat 100%. En dat is toch wel ongeloofwaardig voor zo'n proef.
De eerste overgang vanuit het halthouden is al slecht. En alle andere overgangen zijn niet vloeiend bijv. Daarbij is er geen tot weinig impuls en nogal eens een taktfout te zien. Dus 85% was goed betaald geweest.

FriesWytske schreef:Sorry, maar ik vind de kür van Charlotte echt geen wereldrecord waard. Ze begint al slecht door niet stil te staan bij het groeten. En zo kan ik nog wel een aantal foutjes vinden.
44Myrthe44 schreef:marjan19 schreef:
Dan zal ik mijn mening maar voor me houden, aangezien ik geen jury ben...
Heel verstandig!
Ik denk idd dat wij het oordelen beter aan de echte jury over kunnen laten, zij zijn een heel stuk deskundiger dan wij, wie zijn wij überhaupt om dat oordeel in twijfel te trekken?

eenitraM schreef:Wereldrecord? Mwah, ik heb haar wel eens een betere kur zien rijden. Al kan ik inkomen dat de juryleden ook de druk van het thuispubliek voelen in hun nek. (idem voor de olympische spelen) Ik ben benieuwd hoe het gaat over enkele jaren. Zitten we dan tegen de 100%?
). Er wordt vergeleken met de meest ideale voorstelling van het Skala der Ausbildung. Niet hoe hoog of hoe flitsend het paard met zijn voorbenen zwaait. Hoewel dat de laatste jaren wel meer de dressuur lijkt te zijn die mensen willen zien, maar niks met een correct beeld te maken heeft...
fransje23 schreef:Voor wie het interessant vind de score sheets; http://eventcontent.hippoonline.de/857/ ... sheets.pdf
fransje23 schreef:Wereldrecordwaardig vond de jury het blijkbare wel en bovendien waren ze ook nog eens erg eensgezind!
Ik vind Charlotte en Valegro een topcombi die het er veelal heel vanzelfsprekend uit laten zien. Zo hoort dressuur te zijn!
) zich weer wist te herpakken voor de kür.