IvankBacardi schreef:ik zie geen vleugels
een echte eenhoorn hoort toch te vliegen.
Ik denk dat je in de war bent met Pegasus
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fiffill schreef:Alicorn is de hoorn van een unicorn, volgens mij is er geen officiële term voor een 'kruising'
Edit: volgens Google is dat een benaming uit My Little Pony

Molfre schreef:Ik dacht dat het om eekhoorns gingIk dacht al, zoveel geld is wel erg duur voor een stelletje eekhoorns, en hij is vast niet de enige kweker in de US
Ik ben benieuwd wat ze nou precies bedoelen met 'eenhoorn' op craigslist, want je ziet er wel vaker advertenties over.
minikatje schreef:Fiffill schreef:Alicorn is de hoorn van een unicorn, volgens mij is er geen officiële term voor een 'kruising'
Edit: volgens Google is dat een benaming uit My Little Pony
en dat strookt niet met de lijn van dit topic?
zijn de uren dat ik MLP met de oppaskindjes kijk toch nog ergens goed voor![]()
@molfre, in mijn vorige post staat een link wara iemand precies hetzelfde vroeg.

Citaat:De eenhoorn is een op een paard lijkend mythologisch dier met een hoorn op zijn voorhoofd, dat voor het eerst verschijnt in Mesopotamische kunstwerken en ook vermeld wordt in Indiase en Chinese mythen. Het wordt in de cryptozoölogie beschreven als een soort wilde ezel, zo groot als een paard. Hij is wit en heeft donkerblauwe ogen. Op zijn voorhoofd draagt hij een kaarsrechte hoorn van ongeveer 45 cm, spiraalvormig gedraaid en uitlopend op een punt. Zijn hoeven zijn gespleten zoals die van een bok, zijn staart is een leeuwenstaart en hij heeft een geitensik.
Just_Sannee schreef:Ze komen niet overeen met de beschrijving van wikipediaCitaat:De eenhoorn is een op een paard lijkend mythologisch dier met een hoorn op zijn voorhoofd, dat voor het eerst verschijnt in Mesopotamische kunstwerken en ook vermeld wordt in Indiase en Chinese mythen. Het wordt in de cryptozoölogie beschreven als een soort wilde ezel, zo groot als een paard. Hij is wit en heeft donkerblauwe ogen. Op zijn voorhoofd draagt hij een kaarsrechte hoorn van ongeveer 45 cm, spiraalvormig gedraaid en uitlopend op een punt. Zijn hoeven zijn gespleten zoals die van een bok, zijn staart is een leeuwenstaart en hij heeft een geitensik.
Just_Sannee schreef:Ze komen niet overeen met de beschrijving van wikipediaCitaat:De eenhoorn is een op een paard lijkend mythologisch dier met een hoorn op zijn voorhoofd, dat voor het eerst verschijnt in Mesopotamische kunstwerken en ook vermeld wordt in Indiase en Chinese mythen. Het wordt in de cryptozoölogie beschreven als een soort wilde ezel, zo groot als een paard. Hij is wit en heeft donkerblauwe ogen. Op zijn voorhoofd draagt hij een kaarsrechte hoorn van ongeveer 45 cm, spiraalvormig gedraaid en uitlopend op een punt. Zijn hoeven zijn gespleten zoals die van een bok, zijn staart is een leeuwenstaart en hij heeft een geitensik.