hafjelinger schreef:Ik heb het ook gezien op tv en ik vond de filmbeelden ontzettend mooi. Een knap staaltje filmwerk!! Het was heel mooi om de zien hoe de dieren te werk gingen om voedsel te halen of een nest te bouwen.
Ik heb ook het 'tegenfilmpje' De Nieuwe Wildernix gezien. Dat vond ik heftig en brengt me natuurlijk ook wel een beetje aan het twijfelen wat betreft de betrouwbaarheid van de film.
Echter ben ik van mening dat zolang ik de Oostvaarderplassen niet zelf heb gezien, ik niet kan oordelen hoe het daar nu is. Bij beide filmpjes ligt het aan de maker welk beeld jij over de Oostvaarderplassen te zien krijgt, en is daarmee eigenlijk onbetrouwbaar.
De film zal best mooi zijn en prachtige beelden bevatten maar de lofuitingen over deze film claimen dat hij van BBC allure is, sorry hoor maar wat ik er van heb gezien tot nog toe [trailer en tv serie 1e deel] kan zich bij lange na niet meten met series als die met David Attenborough.
Over dat zelf zien, dat is nu juist hetgeen sbb probeert te voorkomen, we mogen wel de mooie beelden zien en het lof verhaal horen wat oa in de film word getoont, maar het creperen ,verrekken , afschieten en afvoeren proberen voor het publiek buiten beeld te houden.
Dit uiteraard om te voorkomen dat u en ik het hele verhaal horen en zien.