Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

mandy_shenzi schreef:mensen zeur niet zo, die kinderen zijn helemaal niet te groot... beugels gaatje korter een gas derop! shetlanders zijn hartstikke sterk, ze kunnen die kinderen makkelijk dragen.. en over stuiteren?! ik zie hier geen kinderen stuiteren... ze zitten in verlichte zit, maar dat is moeilijk vol te houden voor die jonkies, dus gaan ze iets naar voren zitten... jullie zien toch zelf ook dat die shetlanders der lol in hebben.. altijd maar dat negatieve hier op bokt....

wonderworst_ schreef:Het gaat mij er niet om of jou pony het overleefd heeft of niet.. Ik vind het raar dat er wordt gezegd dat die kids niet te groot zijn, terwijl het duidelijk wel het geval is.
Ik heb vaker foto topics voor zien komen waar er een zusje/ nichtje/ buurmeisje van iemand op een shetje rijdt en dat hele topic wordt de grond in gestampt omdat mensen maar blijven zeggen dat kids misschien te groot zijn. Dan vind ik het raar dat niemand hier over valt "omdat het zo leuk/schattig is".
.. Al zou ik me nog wel honderd keer achter mijn oren krabben alvorens mijn kind hieraan mee te laten doen :S