Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
banditlove schreef:Mijn mening is dat toot gewoon bij gal had moeten blijven vond het een top combi. Ik vind zoals het nu gaat zonde:( het is zo super met gal en toot!

bigone schreef:Ach, ze zijn nu wel genoeg afgezeken, paard kan er niets aan doen, ruiter denk ik ook niet. Er zijn zoveel mismatches qua ruiter en paard, op elk niveau en ik denk dat dit er ook één is. Helaas, bij basispaarden worden ze gewoon verkocht en een andere aangeschaft. Bij een paard van deze wereldklasse , waarvan elke scheet al heftige reacties oproept ,is dat een ander verhaal en het stukje gezichtsverlies. Er zal na de afgelopen jaren ook geen enkele topruiter meer te vinden zijn die hier zijn vingers aan wil branden. Misschien moeten ze hem maar leren springen.
chikohaa schreef:bigone schreef:Ach, ze zijn nu wel genoeg afgezeken, paard kan er niets aan doen, ruiter denk ik ook niet. Er zijn zoveel mismatches qua ruiter en paard, op elk niveau en ik denk dat dit er ook één is. Helaas, bij basispaarden worden ze gewoon verkocht en een andere aangeschaft. Bij een paard van deze wereldklasse , waarvan elke scheet al heftige reacties oproept ,is dat een ander verhaal en het stukje gezichtsverlies. Er zal na de afgelopen jaren ook geen enkele topruiter meer te vinden zijn die hier zijn vingers aan wil branden. Misschien moeten ze hem maar leren springen.
Tuurlijk kunnen paard en ruiter er niets aan doen. Maar niemand weet, dat als het paard bij Edward Gal was gebleven of deze WEL heel was gebleven.
ze zijn een beetje hardleers in hun publicaties... Waarom niet gewoon starten als hij goed is ipv voorspellingen gaan doen die tot nu toe telkens niet uit kwamen 

Aranel schreef:Hmm ik heb een beetje een dejavu.. Heel vreemd
Cru wellicht, maar ik gun het ze niet. Eerst enorm hoog van de toren blazen en vervolgens niks bewijzen. Ondertussen zijn er al zoveel andere toppaarden bij gekomen dat ik niet denk dat Totilas erg gemist zal worden om eerlijk te zijn.
verder vind ik het wel zonde van dit prachtige paard. Giolli schreef:banditlove schreef:Mijn mening is dat toot gewoon bij gal had moeten blijven vond het een top combi. Ik vind zoals het nu gaat zonde:( het is zo super met gal en toot!
Tja, maar helaas heeft Edward daar niets over te zeggen want het is tenslotte niet zijn paard en álles is te koop. Als je maar genoeg geld neer legt.
Aranel schreef:Ik heb zelf het idee dat als MAR tegen de échte toppers moet rijden (Denk Dujardin, maar ook zijn mede Duitse amazones!) hij er nog een hele, hele zware kluif aan zal krijgen.
Die dames vormen namelijk echt een combinatie met hun paard en hebben samen naar de top gewerkt. Niet een paard op zijn top gekocht..
hier ben ik het helemaal mee eens .....