Totilas in het voorjaar weer aan de start

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Totilas in het voorjaar weer aan de start

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 22:13

Is best klote als het nu eens gewoon waar zou blijken te zijn dat ze zoveel pech gehad hebben eigenlijk. :+

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 22:25

Ben benieuwd, wil Toot weer zien! Maarja eerst zien en dan geloven.. Benieuwd naar z'n scores! (als ie dan start..)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 22:33

Of diskwalificatie wegens overmatig zweepgebruik :+

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 22:40

banditlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 22:57

Mijn mening is dat toot gewoon bij gal had moeten blijven vond het een top combi. Ik vind zoals het nu gaat zonde:( het is zo super met gal en toot!

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 22:58

Ben benieuwt! Ik mist totilas echt in het wedstrijd veld. Ze hebben best wel pech gehad, of ze durfden het gewoon niet aan, dat zou ook kunnen maar daar heb ik geen weet van. En ook ik heb best wel het vertrouwen verloren, want hoe vaak werd er wel niet gezegd van: nee in het najaar gaan ze starten, toen werd het, het voorjaar en ga zomaar door. We zullen zien!

Maar wat ik me nou ect afvraag, zal het echt alleen die blessures zijn die totilas oploopt, waardoor ze niet starten. Zo ja is het wel echt ontzettend zuur voor ze..

Mendy1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 23:07

banditlove schreef:
Mijn mening is dat toot gewoon bij gal had moeten blijven vond het een top combi. Ik vind zoals het nu gaat zonde:( het is zo super met gal en toot!

precies mijn gedachte ;)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 23:09

banditlove schreef:

Tja, maar helaas heeft Edward daar niets over te zeggen want het is tenslotte niet zijn paard en álles is te koop. Als je maar genoeg geld neer legt.

chikohaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 00:10

bigone schreef:
Ach, ze zijn nu wel genoeg afgezeken, paard kan er niets aan doen, ruiter denk ik ook niet. Er zijn zoveel mismatches qua ruiter en paard, op elk niveau en ik denk dat dit er ook één is. Helaas, bij basispaarden worden ze gewoon verkocht en een andere aangeschaft. Bij een paard van deze wereldklasse , waarvan elke scheet al heftige reacties oproept ,is dat een ander verhaal en het stukje gezichtsverlies. Er zal na de afgelopen jaren ook geen enkele topruiter meer te vinden zijn die hier zijn vingers aan wil branden. Misschien moeten ze hem maar leren springen.

Tuurlijk kunnen paard en ruiter er niets aan doen. Maar niemand weet, dat als het paard bij Edward Gal was gebleven of deze WEL heel was gebleven.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 00:10

chikohaa schreef:
bigone schreef:
Ach, ze zijn nu wel genoeg afgezeken, paard kan er niets aan doen, ruiter denk ik ook niet. Er zijn zoveel mismatches qua ruiter en paard, op elk niveau en ik denk dat dit er ook één is. Helaas, bij basispaarden worden ze gewoon verkocht en een andere aangeschaft. Bij een paard van deze wereldklasse , waarvan elke scheet al heftige reacties oproept ,is dat een ander verhaal en het stukje gezichtsverlies. Er zal na de afgelopen jaren ook geen enkele topruiter meer te vinden zijn die hier zijn vingers aan wil branden. Misschien moeten ze hem maar leren springen.

Tuurlijk kunnen paard en ruiter er niets aan doen. Maar niemand weet, dat als het paard bij Edward Gal was gebleven of deze WEL heel was gebleven.

Kijk, dat is nu eens een eerlijke manier van denken...

Chantalll

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 07:21

Op naar Gal en Toto jr

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 07:44

Cowgirl schreef:
Dat paard heeft zich allang bewezen.

Onder Gal wel, onder de nieuwe( in mijn ogen) nog niet.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 07:56

:= ze zijn een beetje hardleers in hun publicaties... Waarom niet gewoon starten als hij goed is ipv voorspellingen gaan doen die tot nu toe telkens niet uit kwamen :+

Inmiddels is er heel ander deelnemersveld dus ben benieuwd...

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 08:48

Ayla_4Ever schreef:
Cowgirl schreef:
Dat paard heeft zich allang bewezen.

Onder Gal wel, onder de nieuwe( in mijn ogen) nog niet.

Ik denk eerder dat dan de ruiter moet bewijzen dat hij het paard kan rijden...alle knoppen zitten er immers op.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 09:16

Hmm ik heb een beetje een dejavu.. Heel vreemd :+

Cru wellicht, maar ik gun het ze niet. Eerst enorm hoog van de toren blazen en vervolgens niks bewijzen. Ondertussen zijn er al zoveel andere toppaarden bij gekomen dat ik niet denk dat Totilas erg gemist zal worden om eerlijk te zijn.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 09:29

Aranel schreef:
Hmm ik heb een beetje een dejavu.. Heel vreemd :+

Cru wellicht, maar ik gun het ze niet. Eerst enorm hoog van de toren blazen en vervolgens niks bewijzen. Ondertussen zijn er al zoveel andere toppaarden bij gekomen dat ik niet denk dat Totilas erg gemist zal worden om eerlijk te zijn.

Blijkt maar weer dat een gouden medaille niet te koop is. Ps. dacht met de aankoop van toot een gouden medaille te kopen. Op zich doet het me wel goed dat dat niet gelukt is ;) verder vind ik het wel zonde van dit prachtige paard.

Ik ben vol verwachting over Edward en toot jr. Ben zo benieuwd wat het gaat worden en kijke er echt naar uit!

banditlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 09:41

Giolli schreef:
banditlove schreef:

Tja, maar helaas heeft Edward daar niets over te zeggen want het is tenslotte niet zijn paard en álles is te koop. Als je maar genoeg geld neer legt.

ja klopt maar dat is gewoon zo triest dat het in die wereld alleen maar om veel geld moet gaan in plaats van dat je het dier verkoopt aan iemand die een goede combi vormen of kunnen vormen.. waarom denken ze gewoon ook niet een beetje verder in plaats van alleen maar geld.. Zonde dat het zo moet gaan.

Ben idd wel benieuwd naar de nieuwe aanwinst van edward toto jr, toch een soort van totilas weer voor hem. Kijk ernaar uit! :j

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 10:49

banditlove schreef:
[
Ben idd wel benieuwd naar de nieuwe aanwinst van edward toto jr, toch een soort van totilas weer voor hem. Kijk ernaar uit! :j

Je hebt het over een 2 jarige... :(:)

Urnie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 10:58

Er is er hier maar 1 beter van geworden en dat is Edward zelf. Door heel dit verhaal is zijn enorme talent extra in de schijnwerpers komen te staan en heeft hij ook weer schitterende nieuwe paarden om te rijden.
Maar ik vind het belachelijk dat ze nu weer met deze nieuwsberichten komen, laten ze dan gewoon gaan starten zonder weer eerst de pers in te lichten. Ik vind het al een hele prestatie van het paard dat tie nog kan lopen na zoveel blessures. Ook dat ze het telkens voor elkaar krijgen dat hij geblesseerd raakt, een paard van zoveel miljoentjes moet je toch een beetje zuinig op zijn zou ik denken.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 11:00

Zal MAR-Totilas zich uberhaupt wel plaatsen voor de grote wedstrijden? Ze moeten eerst kwalificaties doen toch?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 11:05

Ik heb zelf het idee dat als MAR tegen de échte toppers moet rijden (Denk Dujardin, maar ook zijn mede Duitse amazones!) hij er nog een hele, hele zware kluif aan zal krijgen.
Die dames vormen namelijk echt een combinatie met hun paard en hebben samen naar de top gewerkt. Niet een paard op zijn top gekocht..

zusi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 11:42

Aranel schreef:
Ik heb zelf het idee dat als MAR tegen de échte toppers moet rijden (Denk Dujardin, maar ook zijn mede Duitse amazones!) hij er nog een hele, hele zware kluif aan zal krijgen.
Die dames vormen namelijk echt een combinatie met hun paard en hebben samen naar de top gewerkt. Niet een paard op zijn top gekocht..

Amen .... _/-\o_ hier ben ik het helemaal mee eens .....

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 12:04

ceasario schreef:
banditlove schreef:
[

Je hebt het over een 2 jarige... :(:)

nog een maand en hij is 3 :+

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 12:05

Als je dat duitse artikel doorleest, lees je dat Toots zijn machtige spiermassa kwijt is, en dat het volgens de schrijver maanden gaat duren eer hij die weer terug heeft. Sja... dan zie ik hem niet op hoog niveau lopen dit voorjaar, als hij zo veel spier kwijt is.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 12:07

[quote"]nog een maand en hij is 3 :+[/quote]

Ik ga een stal huren bij Gal&Minderhoud, dan kan ik elke dag kijken naar de training :~