Kelly_Taco schreef:Anoeska27 schreef:Ik kan me er echt niets bij voorstellen. Ben benieuwd...
Ik ook niet... hoop dat ze haar rijstijl wat aanpast voor de PRE.

Ben benieuwd naar een foto van deze combinatie!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lideli schreef:Leuk een PRE in de Nederlandse sport, als ik de foto zo zie vind ik hem niet heel bijzonder maar dat zal allemaal wel blijken als ie bij Emmelie onder het zadel is.
__Jesper schreef:Kelly_Taco schreef:
Ik ook niet... hoop dat ze haar rijstijl wat aanpast voor de PRE.Mischien kan jij hem anders beter gaan rijden.
Kelly_Taco schreef:__Jesper schreef:Mischien kan jij hem anders beter gaan rijden.
Schrijf ik dat?
Ik denk dat je mijn tekst verkeerd interpreteert.
Een PRE is geen KWPN, dus ik hoop dat ze zich daarop aanpast.
meer schreef ik niet, moet je er ook niet meer van maken
Fortuna22 schreef:Oeh, voel een discussie opkomen!
Imo heeft een PRE gewoon de zelfde opleiding nodig als een KWPN-er oid. Gewoon a-b-c.Er zullen zeker specifieke karaktereigenschappen zijn waar je rekening mee moet houden, maar dat is bij de veel hedendaagse sportpaarden niet anders.
Correct me if i'm wrong!
Fortuna22 schreef:Oeh, voel een discussie opkomen!
Imo heeft een PRE gewoon de zelfde opleiding nodig als een KWPN-er oid. Gewoon a-b-c.Er zullen zeker specifieke karaktereigenschappen zijn waar je rekening mee moet houden, maar dat is bij de veel hedendaagse sportpaarden niet anders.
Correct me if i'm wrong!
Kelly_Taco schreef:Je hebt gelijk dat ze gewoon dezelfde opleiding nodig hebben maar qua karakter zijn ze echt een heel anders slag.
Ze zijn 100x sensibeler dan een KWPN.
Wat enorm in je voordeel kan werken hoor
Als ze eenmaal voelt wat een PRE voor je doet dan wil ze geen KWPN meer
NatasjavE schreef:Kelly_Taco schreef:Je hebt gelijk dat ze gewoon dezelfde opleiding nodig hebben maar qua karakter zijn ze echt een heel anders slag.
Ze zijn 100x sensibeler dan een KWPN.
Wat enorm in je voordeel kan werken hoor
Als ze eenmaal voelt wat een PRE voor je doet dan wil ze geen KWPN meer
100 x sensibeler dan een KWPNer???![]()
Ik zou voor de grap Charmeur, waar Emelie ook op rijdt, eens bekijken.
Dressuurpaarden worden juist zeer sensibel gefokt.