Afschuwelijk bericht, ik kende hem niet zo heel goed, maar heb hem veel op de SMGW gezien met zijn mooie span. Veel sterkte en gecondoleerd aan alle nabestaanden.
Dat hem dit nou moest overkomen . Kende hem niet persoonlijk maar heb wel vaak genoten van zijn aanspanning op de SMGW. Wil hierbij de familie condoleren en heel veel sterkte wensen !
Wat een vreselijk ongeval, wat een vreselijke manier om aan je einde te moeten komen. Heel veel sterkte voor alle nabestaanden en alle mensen om hem heen.
Brilletje
Geplaatst: 20-11-13 10:44
Verschrikkelijk, gecondoleerd aan familie en vrienden, met het heengaan van Jan Ranzijn. Echt heel erg.
Ook op Texel is het nieuws hard aangekomen dhr Jan Ranzijn was een graag geziende gast die vele jaren mee deed aan onze smw. We zullen hem missen. Sonja en Sjaak en verdere famillie veel sterkte toegewenst ook namens menvereniging Tussen Wad en Duin Texel.
christel82
Geplaatst: 20-11-13 11:05
Met een enorme laag kippenvel lees ik dit bericht. Heel veel sterkte voor familie Ranzijn en vrienden van Jan. Wat een gemis voor de (para) mensport zal dit zijn.
Verschrikkelijk bericht Jan was een graag geziende deelnemer aan de smw hier op texel Hij zal enorm gemist worden Ik wil sjaak , sonja ,willemijn en de rest van de familie alle kracht en sterkte toewensen
Heel veel sterkte voor de nabestaanden en iedereen die hem liefhad en bewonderde.
xMathilde
Geplaatst: 20-11-13 11:27
Iedereen heel veel sterkte.
De foto's zeggen genoeg, hij had geen schijn van kans tegen zo'n machine.
S_zanne
Geplaatst: 20-11-13 11:33
Wat een verschrikkelijk bericht. Familie en vrienden heel veel stekte toegewenst. Jan zal gemist worden..
susiebabe88
Geplaatst: 20-11-13 11:58
Echt verschrikkelijk, ik las het gisteren op fb van sonja. Mijn haflinger is door hun gefokt, en heb er een paar jaar met veel plezier gereden. Heel veel sterkte aan de familie Ranzijn toegewenst.....
Caira
Geplaatst: 20-11-13 13:59
afgelopen zondag nog vol ornaat tijdens de sinterklaas optocht in Bergen: