Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Oenka schreef:En idd je hoort de laatste tijd wel enge dingen met vallen van paarden
ceasario schreef:Oenka schreef:En idd je hoort de laatste tijd wel enge dingen met vallen van paarden
Dit is het zoveelste trieste geval..![]()
Maar ouders moeten eens bij zichzelf te raden gaan..voordat ze een kind op paardrijdles doen.
Je kunt niet alles afwenden op een manege.
Paardrijden is iets anders dan op een paard zitten in een draaimolen.
Ik denk dat ouders echt wel weten dat er een risico aan vast zit.ceasario schreef:Oenka schreef:En idd je hoort de laatste tijd wel enge dingen met vallen van paarden
Dit is het zoveelste trieste geval..![]()
Maar ouders moeten eens bij zichzelf te raden gaan..voordat ze een kind op paardrijdles doen.
Je kunt niet alles afwenden op een manege.
Paardrijden is iets anders dan op een paard zitten in een draaimolen.
Delphi schreef:Ik denk dat iedere ouder hun kind zo goed mogelijk probeert te beschermen en zo goed mogelijk leert om goed uit te kijken en voorzichtig te zijn..
ceasario schreef:Delphi schreef:Ik denk dat iedere ouder hun kind zo goed mogelijk probeert te beschermen en zo goed mogelijk leert om goed uit te kijken en voorzichtig te zijn..
Je kunt ook te voorzichtig je kind laten ontwikkelen..en wanneer het een eigen wil heeft..is "overmoed" al dan niet in groepsverband gedwongen, dat op de loer ligt..
30% van de kinderen kunnen beter eerst eens bij een zwemvereniging gaan..Dan leren ze de basis...Zwemmen of verzuipen.