Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

loversyl schreef:Zo te zien bij de schoolpaarden, dat zullen idd paarden met waarde zijn en maar een stuk of 20.
Heb er ook op school gezeten vandaar dat ik dat weet, herken de stallen in het filmpje.
Merula123 schreef:loversyl schreef:Zo te zien bij de schoolpaarden, dat zullen idd paarden met waarde zijn en maar een stuk of 20.
Heb er ook op school gezeten vandaar dat ik dat weet, herken de stallen in het filmpje.
Volgensmij staan er geen schoolpaarden meer hoor.
Die zijn ongeveer een jaar geleden ergens anders heen gegaan.
En het zijn ongeveer 50 paarden, geen 20, staat verkeerd in dit bericht.
Jolliegirl schreef:Pffff..moet er nou weer gemeld worden dat er dure knollen staan
Gelukkig optijd ontdekt!
Kedevr schreef:Jolliegirl schreef:Pffff..moet er nou weer gemeld worden dat er dure knollen staan
Gelukkig optijd ontdekt!
Ik heb net gehoord dat er geen dure paarden stonden maar dat naast de voormalige schoolstallen (ik denk dat ze de stallen bij de grote bak bedoelde) dat daar nog paarden stonden maar dat de brandweer vanwege heftige rookontwikkeling niet meer naar binnen wou. Toen heeft iemand gezegd dat er paarden van een paar ton stonden toen zijn ze alsnog gered.
mirgino schreef:wat een kul zeg![]()
om wel dure paarden te redden maar als het een `gewoon normaal geprijsd `paard zou zijn hadden ze kunnen verbranden
![]()
![]()
een dier is een dier welk prijskaartje daar ook aan mag hangen.......
, de brandweer is nog dichterbij bigone schreef:mirgino schreef:wat een kul zeg![]()
om wel dure paarden te redden maar als het een `gewoon normaal geprijsd `paard zou zijn hadden ze kunnen verbranden
![]()
![]()
Kun je kul vinden maar een mensenleven zet je niet op spel om een dierenleven te redden, alhoewel het wel kul is dat ze verschil in waarde maken, wat dat betreft ben ik het wel met je eens dat de waarde er niet toe doet.
Ligt Hoogeveen niet vlakbij Pesse, daar loopt gezien de berichten een brandstichter rond, misschien word die idioot nu echt gevaarlijk.
bigone schreef:mirgino schreef:wat een kul zeg![]()
![]()
![]()
Kun je kul vinden maar een mensenleven zet je niet op spel om een dierenleven te redden, alhoewel het wel kul is dat ze verschil in waarde maken, wat dat betreft ben ik het wel met je eens dat de waarde er niet toe doet.
Ligt Hoogeveen niet vlakbij Pesse, daar loopt gezien de berichten een brandstichter rond, misschien word die idioot nu echt gevaarlijk.
[/quote]