Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Boras schreef:Little King, bedoel dat het voor bedrijfshuisvesting niet lang is.

piezze schreef:Pfff wat een regelzucht weer door die ambtenaren, loopt er iets goed, zullen ze het om niks weer de grond instampen.
kleinvosje schreef:Helaas kan een gemeente inderdaad bestemmingsplannen wijzigen, en kan dat betekenen dat je weg moet waar je zit, ook al loopt alles nog zo goed. Ik hoop voor Divoza dat ze niet weg hoeven natuurlijk, maar als ze wel moeten, ik help ze graag een mooi pand hier in Amersfoort Noord te zoeken hihi! Naast de Ikea is nog genoeg ruimte!
Boras schreef:Toch vind ik dit wel een opmerkelijke situatie.
Waarom wordt dat bestemmingsplan aangepast, weet iemand dat? Misschien omdat het zo leeg blijft?
Divoza zit daar nog niet zo lang. Het is een nog altijd behoorlijk leeg bedrijventerrein en volgens mij was divoza een van de eerste bedrijven die zich daar vestigde. Als je als bedrijf wordt gesommeerd om te vertrekken, omdat je opeens niet langer binnen het bestemmingsplan past, dan zou ik mij als bedrijf ook boos maken.
Ik ben nieuwsgierig naar de achtergrondinfo. Vooralsnog komt Heteren op mij over als onbetrouwbaar, star en niet-oplossingsgericht.
maura schreef:Zeker als je, zoals blijkbaar in de zienswijze van Divoza stond, de gemeente beschuldigt van handelen in strijd met het algemeen beginsel van behoorlijk bestuur. Dat is zo ongeveer de meest grove belediging die je een gemeente kunt maken.