Cross-country in Boekelo op helmcamera

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dewilderoos

Re: Cross-country in Boekelo op helmcamera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 09:05

Oh getver! Zou echt geen van die hindernissen hebben durven nemen!! Hoe 'echt' je zo'n rit meemaakt zeg! Doodeng zo'n brede sprong... Alleen al een lintje voor lef en conditie (ik weet het het is onderdeel van de sport, maar toch). Heb met spanning zitten kijken!

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 10:15

wauw echt gaaf. Lijkt me echt super vet omdat zelf een keer te rijden.

wph1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 16:08

Wat gaaf om ze even "mee te mogen rijden"
Respect voor ruiter en paard!!!!

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 16:12

Super gaaf! Ik ga zelf helemaal mee leven en helemaal als ze het soms nog maar net haalt.
Knap gedaan en respect dat je dit durft, zou ik nog even wel wat lef omhoog moeten halen of een heeeel goed paard onder de kont hebben.

PollyPancake

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 18:06

Zooooo, op tv lijkt het toch een heel stuk makkelijker dan op deze manier. Ook nooit geweten dat die hindernissen zo'n eind uit elkaar staan. Respect, zowel voor de ruiter als voor het paard! (Al lijkt die er vooral plezier in te hebben :D )

Noukie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 10:03

Dat ziet er echt gaaf uit, paard vind het zo te zien wel leuk om te doen! Maar ik heb nooit geweten dat zo een cross zo lang duurt, respect voor het paard en de ruiter zo lang te galopperen _/-\o_

Enjoy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 10:33

Valt nu ook goed op hoe moeilijk sommige hindernissen voor t paard te zien zijn! De overgang uit het bos naar licht en die smalle hindernissen en die over de hoek gesprongen moeten worden, pfffff...Heel knap!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 10:51

Ik vind het maar knap hoor zo een parcours afleggen, wat een hindernissen zitten ertussen zeg :j
Wel heel gaaf om zo mee te maken, elke keer voor de hindernis maak ik zelf een hupje haha.

Alleen dat irritante ge-prrr is wel irritant, heb me geluid opgevenment maar uit gezet :P

ChiChi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 16:18

Wauw... indrukwekkend parcours! Inderdaad het uithoudingsvermogen!! En die oortjes, leuk om te zien!
En die smalle hindernissen vind ik ook bijzonder om te zien, als je je er zo 'op af rijdt'.