Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

petraaken schreef:Het probleem met het afschieten is dat er dan dieren enkel gewond geraken en niet onmiddellijk dood zijn. Het is beter zoals in de USA projekten te starten met geboorteperkingen.

kimberley12 schreef:Vang dan die paarden, en schiet ze dan neer, ipv zo uit de lucht....kans is heel groot dat een paard dan moet lijden, dat is nergens voor nodig...
.png)
er zijn toch ook teveel mensen op de wereld?Schiet maar raak allemaal.... Mensen vernielen toch eens ff 100 keer zo veel als paarden,of is 1000en levens en heerlijk overal stink fabrieken neerzetten niet vernielen?Als je het zo bekijkt knallen we heel de wereld neer!Opgelost!Plek voor de landbouwers
Arme paarden.Ik snap dat het sneu voor de paarden is als zij zouden sterven in een moeras,maar uit de lucht kan je niet perfect raak schieten en zal het paard veel lijden.Dan is het een betere optie om ze te vangen (mijn mening!)en dan te schieten.Want als je moet kiezen tussen stress en in een been schieten en het paard veel pijn doen?Ik zou voor optie 1 gaan.Iedereen zijn eigen mening!
Oreo schreef:Ineens gaat het licht uit. Prima toch?
.